A megbízható
Szöveges ítélet
Nekem ez az autó munkába járáshoz kellett Székesfehérvár és Budapest viszonylatban. Nagyon meg voltam vele elégedve.
A fogyasztás átlagosan 7,5-8,5 liter volt ( ebben benne volt az autópálya 150 km/óra és a budapesti dugó is, havi 2800 km mentem vele). Csak országúti közlekedésnél sikerült 6,5 -re levinni az átlagfogyasztást. Csak azért cseréltem le 100 000 km körül mert Toyota Corolla D4D-re cseréltem.
Jó tulajdonságok:
kényelmes, jó vezetni ( a futómű, a változó rásegítésű kormányszervó nagyon jó ), hátsó sorban is elég hely a lábnak. Megbízható
Rossz tulajdonság:
kicsi csomagtartó ( dehát ezt tudtam amikor ilyet vettem )
Hibalista
- - 2 tompított izzót kellett cserélni benne
- - Középkonzol háttérvilágításának 1 égőjét kétszer kellett cserélni rövid időn belül.
- - 75000 km-es szervíznél a fékbetéteket kellett cserélni ami az eredeti Toyota fékbetétek miatt igen drágára sikeredett.
Ide hordtam szervizbe
Toyota Sakura hivatalos szervíz 15000 kilométerenként
15000 km - kb 25000 Ft
30000 km - kb 25000 Ft
45000 km - 20000-30000 Ft között
60000 km - 20000-30000 Ft között
90000 km - kb 30000 Ft
A szervízzel elégedett voltam. Lehet, hogy azért mert a kocsinak nem volt semmi baja ?! Az árak szerintem a kötelező szervízeknél szokásosan magasak.
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Toyota Strasszer Székesfehérvár
75000 km - kb 80000 Ft ( fékbetétek cseréje is itt volt)
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 98000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | astra classic | Következő autója? | Toyota Corolla hatchback D4D |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
