A japánt tucatgép - el is lopták:(
Szöveges ítélet
A megbízhatóságról... Miután 2000 után, a globális világgazdasági változásoknak köszönhetően egy Mercedes-t, vagy egy BMW-t ugyan-úgy 6-10 évre gyártanak, fölösleges lenne túl sokat beszélni. A kocsi persze 1 év után nem hibásodott meg. Azonban a feeling annál inkább hagy kívánnivalót maga után.
Először is, egyszerűen törpéknek gyártották az üléseket. (100km után meghal a derekam benne)
A motor jó lenne, ha az autó nem lenne közel 1400kg, + ugye 2 utas= másfél tonna. Így nem csoda, ha kizárólagos városi használatnál (egyszerre megtett utak hossza kb 5-10km) a kocsi nem egyszer 10-11l (!) fogyasztott. Ez botrányos vezetésre utal nemde?! Pedig nem. Ugyanis a mérnökök rosszul választották meg a motor-váltó szimbiózisát. A motor pörgetve igaz, "húzós"/nyomatékos, de alacsony fordulaton, a túl hosszú úton megvezetett váltó miatt, bólint és fullad. Gyenge összhatás. Vagy csak rosszul választottam motort, ergo az én hibám. 97 lóerő ennyit tud, kész, mondhatni.
A futómű. Sajnos nem független a kasznitól :), hát le is pattog az útról, és kanyarodni se lehet vele úgy, mint egy Civic-kel, vagy egy Focus-szal, sajnos (azok független lengőkarosak).
A designe? Szép, vagyis kommersz. Semmi több.
Az ára? Hát nem túl baráti!
A kocsi egoja? Nos az nincs túl sok, vagyis egészen tetszetős.
Alles zuzammen: drága pénzééé kommersz, proletárbarát-kisautó!
Ellopta valami proli, ennyi volt :(
Hibalista
- semmi, csörög-zörög, nyekergett a kuplung, kopott a műszerfal (nem öntöttem rá sósavat, csak sonaxot)
Ide hordtam szervizbe
drága, drága, drága, nagyon drága: 50.000 Ft (olaj- olaj-szűrő, levegő-szűrő, átvizsgálás haha).
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.3/10) |
