A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Corolla (2002-2006)

Corolla 1,4 Terra 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

13 és fél év tapasztalat

Szöveges ítélet

A kocsi 2006 májustól volt velem. Először, mint szolgálati autóm, majd mikor eljöttem a cégtől, megvásárolhattam és egészen 2019 decemberéig hűségesen szolgált.
Eleinte pár apró hibája volt, amit garanciában javítottak:
a kuplung kinyomásakor kattant valami a pedálnál, de cseréltek valami alkatrészt,
kétszer elment a légkondi gáz, de azt is feltöltötték, majd egy jobb tömítés behelyezésével végig hibátlanul hűtött.
Nem jártam vele sokat, átlag évi 14 ezer kilométert, ezért évente csak egyszer vittem átvizsgálásra, olaj-olajszűrő-légszűrő cserére.
Azt hiszem, erre a típusú autóra mondják, hogy igásló. Nem igényelt sok törődést, de mindig üzembiztos volt.
A fogyasztását folyamatosan vezettem, ezért igen pontos nyilvántartásom van róla. A teljes átlaga 6,88 liter/100 km. Kedvenc terepe az országút volt, ahol 90-100-as tempó mellett 5,5 literrel beérte. Autópályán ez felment 7-7,5 literre. Városban nagy volt a szórás, mert 7 és 10 liter között alakult attól függően, hogy milyen rövid volt a táv, illetve hideg, vagy meleg volt.
Azzal együtt, hogy rosszabb autóm sose legyen, voltak hiányosságai, hibái is.
Mivel ez egy Terra felszereltség volt, hát nem kényeztetett el sok extrákkal. A légkondin és az utas oldali pipere tükrön kívül nem volt benne semmi, még első ködlámpa sem. Nem csak a fogyasztása miatt volt kedvence az országút, hanem a hangja miatt is. Úgy 110-ig kellemes hangja volt, de autópályán már zajongott. Az 1,4-es motornak különben is volt egy kellemetlen „varrógépes” tónusa, a rövid ötödik miatt szétpörögte magát: 90-nél 3000-et, 130-nál 4200-at pörgött. Nagyon kellett volna egy hosszabb, 6. fokozat.
Ahogy idősödött előjöttek már apróbb hibák. Kb. 170 ezernél bal első csapágyat kellett cserélni, 185 ezernél elengedett a kipufogó, amit egy gyors hegesztéssel orvosolni lehetett. Sajnos nem sokkal ezután a checkengine lámpa felvillant, ami a katalizátor elégtelen működését jelezte. De ez már az új tulajdonosra váró feladat lett.

Hibalista

- Légkondi kétszer
- Bal első csapágy
- Kipufogó
- Katalizátor

Ide hordtam szervizbe

KOTO Autóház Kaposvár, Nagykanizsa

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

M-Autó Kaposvár

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 13 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 189000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Megane Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Corolla 2002 (2002 - 2006)

További ítéletek (411 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)