100 000km.fölött csak milliomosoknak
Szöveges ítélet
100 000 km.ig.színte semmi baja.Hogy el bírják adni az utódját.
Alacsony fogyasztás ,jó uttartás,kevés váratlan költséges dolog.
Aztán hirtelen fokozatosan széthullik rajta minden.Persze csak szép lassan,fokozatosan mérnöki pontossággal,úgy,hogy az ember folyamatosan lapátolja bele a pénzt.Rohadt drága hozzá minden,ami alapjába véve nem lenne probléma,ha úgy lenne mint a legendás korszakába,hogy szinte alig kell hozzá venni valamit.
A kormánykerék 70 000km.től kezdődően elkezdett nagyon kopni,ami 120 000-nél már máladozott(gusztustalan).
Ez volt az első új autóm(meg az utolsó is)10 év,240 000km-re szántam.Aztán gondoltam majd eladom az még hosszú idő.6 év alatt az árán elbuktam 2 milliót,ami nem is érdekelt volna ha lett volna egy igazi megbízható autóm amit nem kellet volna eladnom.
Olyan mint a KÍNAI termékek,van egy rövid idő limit oszt vége.
Minden tiszteletem a márketingeseknek,hogy még mindíg el tudják adni.
Eladás előtt tájékoztattak biztos forrásból,hogy még igen gyakori hiba szokott lenni a turbó is.Ezek az autók szerintem soha nem élnek meg 400 000km.ert.
100 000km.er.után minden km.ajándék.
Csak miliomosoknak.Álítólag az újabbak még ennél is sokkal rosszabbak.
Hm.
Hibalista
- -30 000 körül gariban vízpumpa - -65 000 gyári első fényszóró izzók kiégtek,kilyukadtak,bekormolták a foncsort,a búrában 6cm-r.hosszan leégett a vezeték szigetelése - -72 000,75 000 km.első,hátsó fékbetétek - -100 000 km.futómű áll.6000 huf. - -108 000 3db.izzítógyertya 18 000 huf. - -119 000 nyomásszabályzó szelep:nem márkaszervíz netto kedv,listaár 60 000HUF - -119 000 porlasztók magán úton beméretve 20 000 ért.:azt mondták max 50 000km. - 35 000/db.a felújítása - -123 000km.2db.váltócsapágy:maszek szerelő az ország másik végén 60 000Huf. - Műanyag golyoskosaras csapágyak voltak benne angliából,nem csodálom. - -129 000km.a kuplung már eléggé fenn fog,lassan cserélni kéne - -139 000 km.meguntam félni a váratlan meglepetésektől és az eltitkolt gyárihibáktól és eladtam.Nem azért kéne dolgoznom,hogy fenntartsak egy viszonylag szép és új autót,hanem az autónak kellene kiszolgálni engem. - Az igényeimet ezek után átértékeltek és jelentősen visszavettem,Megfizettem a tanulópénzt. - Ja az árak amiket írtam nem szervizes árak,hanem annak kb.negyede. - Többnyire áfa nélküli 35-40 %.kedvezménnyel értendők. - - - - - - - -
Ide hordtam szervizbe
Toyota Hering Szolnok 45 000km.ig.Lehúzós értetlen,nem hozzáértő bagázs.
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
Magán,haverom aki mindent megtett amit tudott.Még ez eladásáról is megpróbált lebeszélni,de nem sikerült neki.A különleges bajaira meg az aki el merte vállalni.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 8000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 120000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | 2107 | Következő autója? | octavia 1,9 tdi. 2000-es évjárat körüli |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.5/10) |
