A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Corolla (2002-2006)

Corolla D-4D sol plus TUNING!!!!!! 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

1.4 d4d tuning Corollám

Szöveges ítélet

Toyota corolla, hát igen. Már régóta szerettem volna venni egy ilyen gépet mert a yarisomat már kinőttem. 2006 márciusában pedig igen kedvező 2,99%-os kamattal lehetett megvenni, ígyhát megvettem. A Kovács autóházban vettem a Yaris-t is ígyhát oda mentem megint, és pont volt egy friss kollégájuk aki egyből adott 6%-kedvezményt az autó árából(Kajli Gábornak Hívják) így megvettem a legfullosabb 1,4-es dízel corollát amit csak lehet venni(metálkék külső, bézs belső).
Egyszerűen gyönyörű, még nem mentem túl sok kilómétert, de az eddigi tapasztalataim a következőek:
az 5 literes fogyasztás simán tartható DE csak akkor ha klíma nélkül megyek és max 80-90 km/h-val nyugiba.
Én szeretek menni nekem az eddigi átlagom 6,5-7 liter körül van, de én igencsak megyek vele hiszen igen jól megy a kocsi. Egy kicsit azt bánom hogy nem volt több pénzem hogy a 2literes dízelt vegyem meg mert az tuti hogy királyabb, de ez is nagyon jó csak én vagyok egy kicsit telhetetlen de ez az én hibám. Nekem japán változat van, mert azt akartam mindenképpen, de mondta a kereskedő hogy már csak japánban gyártják állítólag hál´ istennek mert ez a legjobb. Nem zörög, nem csörög, nem csattog, pöccre indul, bármikor megy úgy mint egy 1.6-os benyás szerintem.
Az enyém kényelmes pedig én 190cm magas vagyok nagyon jó a futóműve a kormány precíz a fék, meg nagyon érzékeny de könnyen megszokható,nagyon fog.
Mielőtt meg vettem ezt a fórumot végig olvastam teljesen és egy kicsit féltem mert olyanokat írnak hogy csak ámulok és bámulok. Nos valaki azt írta hogy nagyon rossz a hifi, na ezt el lehet felejteni mert legalább is az enyém (sol plus) 6 hangszórós és kiváló minőségű, valószínű hogy aki rosszat írt annak nem japán kivitel, vagy nem a 6 hangszórós van mert ez kiválló, apósomnak S80 as volvója van na és abban van csúcs hifi, de ez is van majdnem olyan minőségü, persze nem volvó de nem is 14 millióba kerül, szóval príma.
Írják a zörgést a japán kivitel abszolút nem zörgős sőt.
Írták azt hogy rossz a hifi mert nem hangosodik a fordulatszámmal, pedig a Renaultokban ez így működik, nos az legyen az ő bajuk hogyha erre van szükség hogy emelkedjen a hangerő, hisz ha belegondolunk ez azt jelenti hogy ha nem emelkedik a hangerő akkor nem halljuk a rádiót, mert a motorhang elnyomja, a corollában ilyen nincs mert nincs rá szügség, 160 nál is elég ugyan az a hangerő, nagyon halk a motorja és senki nem mondja meg bentről hogy dízeled van aki mást mond hazudik. Azt is írják hogy fapados, na ez sem igaz, aki kötekedni akar az is csak hazudozik amikor ilyet ír ide. A futómű feszes, sportos de csak annyira amennyire kell, nem megy a kocsi komfortja rovására. Nagyon jó ez is. eddig amit észrevettem egyetlen negatívumkénz hogy egy nagyon kicsit több erővel lehet bezárni az utas oldali ajtót kb 5%-kal több erő kell mint a többihez, ha ez negatívum. Uttartás kiválló, előtte yarisom volt aminek világbajnok a futómüve de a corolla felűlmúlja mindenben, én nagyon sportosan vezetek, de nem tudok rá panaszt írni. Az eső érzékelő nagyon jól működik mert volt alkalmam tesztelni azt is, kicsit féltem tőle de kár volt, pont úgy töröl ahogy kell, ha sok esik gyorsabban,ha szemelkél lassabban, ha pötyörög szakaszosan, ha a szembejövő kamion beterített villámgyorsan töröl. Azért írtam ilyen sokat mert én is szerettem volna valami hasonló mennyiséget olvasni aki frankón megírja ahogy van, és nem ide biggyeszt 2 sort, senki ne értsen félre nem bántom aki keveset ír mert legalább írt valamit és köszönöm is mindenkinek a véleményét, mert sokat olvasgattam vétel előtt. Mindenkinek nagyon tudom ajánlani a corollát, mindenképpen japánt vegyél ha van esetleg más még, vagy ha lesz megyint valani egyéb szerelés, ragaszkodj a japánhoz akkor is ha sokat kell várnod rá, megéri!!!!!
Ha teheted fullost vegyél te is mert ebben vagy a legnagyobb biztonságban ráadásul nagyon sok az extra így, ami hasznos.

Mindenkinek jó vásárlást a Corollájához, remélem sokat segítettem.

Bónusz: Úgy tudom hogy a Toyotás kereskedők 7%-ot kapnak egy új autó eladásáért én lealkudtam magamnak 6%-ot,tudtok alkudni ne dőljetek be a szőnyeg, meg kresszcsomag ajándéknak, alkudjatok bátran.

Sziaszok(EGY COROLLA MINDÍG INDUL:-)

Eltelt egy kis idő, és gondoltam leírom mi van a kocsival.
Nos kapott egy spéci chip tuningot mellyet az én igényeim szerint készített el egy jó ismerősöm, aki már nagyon sok éve foglalkozik tuninggal. Ez volt az első 1.4-es dízel corollája, és én telhetetlen vagyok:-) a 90 lóból 120 lett:-) 190nm -ből meg 240nm:-))))) nagyon megy a kocsi, ha úgy megyek mint eddig akkor fél literrel kevesebbet eszik, de ha nyomom amit bír stílusban akkor féllel többet, kit érdekel?????
Az autón annyi változás lett hogy hidegen nem pörgetem 2000 fölé nehogy baj legyen a mocival, ami ugye érzékenyebbé vált állítólag az ilyesmire, nemtudom,de ennyit megér+ha meghajtom mint a barom akkor figyelni a turbó visszahűlésére!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ennyi akinek ez kényelmetlen hát ne tuningoljon, de a gyár ezeket amúgy is írja az alap motornál is, figyelni kell kicsit, ennyi.
A kocsi igen agresszív lett a feleségem szerint aki nem is nagyon mer vele menni már(de így tuti hogy nem töri össze) 1-esben, 2-esben száraz úton ha kisfordulatnál padlót nyomok a kerekek kipörögnek, ha az út nedves még hármasban is. Ez azért nem rossz egy 1.4-es dízeltől ugye????? A tuningoló srác azt mondta hogy a computer 294nm!!!!!!!!!!!!-ig felengedé a moci teljesítményét, de én már féltem ezt a kicsi motort ennyire felhúzni, de majd meglátjuk.

A Corollák mindíg indulnak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Megint eltelt egy kis idő(2007.01.10.)
Azt vettem észre hogy 7 liter körül állt meg a fogyasztásom, még mindíg hajtom, apró észrevétel hogy téli gumival kb 10-15 tel lassabban tudok kanyarodni, pl.: a Megapark Tesconál amikor az M5 felöl fel megyek(az a kanyar a teszt helyem) 270 fokos ott nyári gumival melegben 110-120km/h a gumi csikorgásáig tehát 130-cal bevehető:-))))))), most meg hideg van, meg téli gumi, 100 környékén már eléggé mászik, de bírja tehát azért még jó. Lehetne a futómű egy kicsit feszebb alacsonyabb jobban menne de ez gyárilag sem rossz.
Megyek a napokban vissza a műhelybe mert nem hagy békén hogy tudna ez többet is, meglátjuk hogy mennyit. Gondolkodom hogy eladom a kocsit, és veszek egy Lexust. De azt sem hagyom gyári állapotában az tuti.Kiválló autó!!!!!!!!!!!
Majd még írok a gépről ha megvan a 294nm!!!!!!!
Sziasztok.

Hibalista

- Semmi!!!!!

Ide hordtam szervizbe

Kovács autóház Monor

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 18000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? yaris 1.0 terra ice Következő autója? Lexus
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Corolla 2002 (2002 - 2006)

További ítéletek (411 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)