Zöld villám 2
Szöveges ítélet
Először néhány rossz tulajdonságát sorolnám fel:-
gyengék az ajózárak, a világitása lehetne erősebb, a fütőmotor lehetne nagyobb teljesitményü, lehetne egy kicsivel erősebb a kasztnija, vigyázni kell vele, mert elég alacsonyan van az alja, ha meg van pakolva, akkor leveri a kipufogóját. Most pedig néhány jó tulajdonságát sorolnám fel:- ha megadod neki mindazt, ami jár, akkor végtelenül megbizható, viszonylag kényelmes az első két ülés, egy átlagos /178-180 cm-es/ embernek. Még sosem hagyott ott sehol, mindig beindult. Az alacsony épitése miatt, valamint a futómüvének köszönhetően nagyon stabilan viselkedik a kanyarokban, bár egy kicsit szélérzékeny. Szép középzöld szine van, a lökháritója is le van festve. A felszereltsége lehetne gazdagabb. Csak alap. Kevés az elektromos kütyü benne, ezért aztán szinte sosem romlik el.
Hibalista
- A legutolső hozzászólásomkor még csak 83000 km volt az autóban, most pedig már tulvagyok a 224000 km-en is. Minden javitásra, hibára már nem emlékszem, de a jelentősebbekre igen. - Váltófelújitás /az összes csapágyat kicseréltettem 10 db/ utánajárással, váltóadalékkal, munkadijjal együtt: 135000 hu forint - 190 ezer km-nél vezérmüszijcsere, majd nemsokára vizszivattyú cseréje. - Ez után féltengelycsuklón a gumiharang cseréje, valamint fékbetét csere, továbbá a gyertyák körüli tömitések cseréje. Pollenszürő csere, most már nem párásodik be az üvege annyira és sokkal jobban füti az utaskabint. Müszakiztattam, uj forgalmit kapott./Ugyanugy az utánfutómat is/ Az autó plussz a futó kb.45-50 ezer hu forintba került. Most legutóbb pedig a futómüvét kellett kicsit felujitani.Motorszimmering csere, mivel már egy jó ideje könnyezett az olajtól, az autó alá is alá-alá cseppent, megbontattam a sérült szimmering felől. Akkor kiderült, hogy nem egy, hanem 3 szimmeringet kell hozzá vennem, plussz egy uj vezérmüszijat, mert az meg olajos lett a használat során. A futómüvéhez vennem kellett 2 vadonatuj lengéscsillapitót, mert a jobb oldali már nagyon "ütött", amikor alánéztünk, akkor derült ki, hogy tiszta olajfolyásos. A lengéscsillapitót pedig csak párban lehet cserélni. Nem ragozom tovább, mindez az alkatrésszel, munkadijjal együtt kb.96000 hu forint volt. Olyan apróságot nem irtam, hogy egyszer kellett eddig az akkumulátorát kicserélni, a müszerfalban vagy kétszer kiment az izzó, több most nem jut az eszembe.....
Ide hordtam szervizbe
Maszek szerelő, helyben.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 40770 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 184000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | l |
Előző autója? | samara 1.5 | Következő autója? | valószinüleg Toyota vagy egy öregebb Lexus, ha mégis eladnám. |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
