A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Corolla (1997-2002)

Corolla 1.3 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Zöld villám 2

Szöveges ítélet

Először néhány rossz tulajdonságát sorolnám fel:-
gyengék az ajózárak, a világitása lehetne erősebb, a fütőmotor lehetne nagyobb teljesitményü, lehetne egy kicsivel erősebb a kasztnija, vigyázni kell vele, mert elég alacsonyan van az alja, ha meg van pakolva, akkor leveri a kipufogóját. Most pedig néhány jó tulajdonságát sorolnám fel:- ha megadod neki mindazt, ami jár, akkor végtelenül megbizható, viszonylag kényelmes az első két ülés, egy átlagos /178-180 cm-es/ embernek. Még sosem hagyott ott sehol, mindig beindult. Az alacsony épitése miatt, valamint a futómüvének köszönhetően nagyon stabilan viselkedik a kanyarokban, bár egy kicsit szélérzékeny. Szép középzöld szine van, a lökháritója is le van festve. A felszereltsége lehetne gazdagabb. Csak alap. Kevés az elektromos kütyü benne, ezért aztán szinte sosem romlik el.

Hibalista

- A legutolső hozzászólásomkor még csak 83000 km volt az autóban, most pedig már tulvagyok a 224000 km-en is. Minden javitásra, hibára már nem emlékszem, de a jelentősebbekre igen. - Váltófelújitás /az összes csapágyat kicseréltettem 10 db/ utánajárással, váltóadalékkal, munkadijjal együtt: 135000 hu forint - 190 ezer km-nél vezérmüszijcsere, majd nemsokára vizszivattyú cseréje. - Ez után féltengelycsuklón a gumiharang cseréje, valamint fékbetét csere, továbbá a gyertyák körüli tömitések cseréje. Pollenszürő csere, most már nem párásodik be az üvege annyira és sokkal jobban füti az utaskabint. Müszakiztattam, uj forgalmit kapott./Ugyanugy az utánfutómat is/ Az autó plussz a futó kb.45-50 ezer hu forintba került. Most legutóbb pedig a futómüvét kellett kicsit felujitani.Motorszimmering csere, mivel már egy jó ideje könnyezett az olajtól, az autó alá is alá-alá cseppent, megbontattam a sérült szimmering felől. Akkor kiderült, hogy nem egy, hanem 3 szimmeringet kell hozzá vennem, plussz egy uj vezérmüszijat, mert az meg olajos lett a használat során. A futómüvéhez vennem kellett 2 vadonatuj lengéscsillapitót, mert a jobb oldali már nagyon "ütött", amikor alánéztünk, akkor derült ki, hogy tiszta olajfolyásos. A lengéscsillapitót pedig csak párban lehet cserélni. Nem ragozom tovább, mindez az alkatrésszel, munkadijjal együtt kb.96000 hu forint volt. Olyan apróságot nem irtam, hogy egyszer kellett eddig az akkumulátorát kicserélni, a müszerfalban vagy kétszer kiment az izzó, több most nem jut az eszembe.....

Ide hordtam szervizbe

Maszek szerelő, helyben.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 40770
Megbízhatóság (10) Vezetett km 184000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás l
Előző autója? samara 1.5 Következő autója? valószinüleg Toyota vagy egy öregebb Lexus, ha mégis eladnám.
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Corolla 1997 (1997 - 2000)

További ítéletek (220 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)