A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Corolla (1997-2002)

Corolla 1.4 VVTi  

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Tengelyhatalmak találkozása

Szöveges ítélet

Volt egy Toyota a családban (´87-es piros 1.3DX - "Madame"). Nem volt egy tigris, de az első nyugati autó volt a családban...imádtuk. Óra szerint 250.000 km-t tett meg (nálunk 70000-et) csak LPG-vel, az utolsó 10e-t ingadozó olajnyomással. Még most is használja új boldog tulaja!

Nah...aztán kaptam vidéki állást. Kellett kocsi. Volt rá 1,3-1,5 milla. Legyen benne elektromos ablak, klíma, lufi, menjen és legyen japán. Hát találtam egyet lakhelyem közelében. Bár el volt már adva, mikor megnéztem a kereskedőnél, sikerült megalkudni. Mondjuk akkor még a fiókból is kisöpörtem az aprót, hogy meg tudjam venni.
Azóta 11 hónap alatt beletettem 26 000 km-t. Városban, autópályán, az Ormánság zergeb@szta útjain egyformán használom. A fogyasztását én nem tudom levinin 6l alá, de még sose ment 7,6l fölé. Még akkor sem, amikor a Pécs-Bp.-Pécs távolság odafelé útját 1,5 óra alatt tette meg. Még nem volt zéró tolerance:)


Aztán egyszer jött, hogy apám lecserélné a "Madame-ot" és vett egy tökugyanilyet, csak - természetesen - pirosban. És én közben koccantam az enyémmel, ezért a lakatolás idejére elkértem a pirosat. Alig hagytam el a várost a főúton, keresztezte az utamat egy traktor. A találkozás kb. 90-+5% között ért 25m fékúttal. A traktor felborult, toyota eleje - huss, szublimált. Én meg kiszálltam a kocsiból, mintha a cseresznyefánkról estem volna le, mondjuk az fájt is, ez nem annyira. (be volt kötve az övem és működött az srs légzsák). Azóta kicsit változott a felfogásom és az átlagfogyasztásom is lejebb ment.
Aztán jött a biztosítási ügyintézés:
- kiderült volt már TK-s a kocsi korábban - köszi a lakatosnak
- ezért a biztosító - bár korrekt volt - levont 150e-t.
- megjött a pénz és elkezdtünk kocsit nézni apámnak.
És vett egy teljesen tökugyanolyat mint az enyém. Még szürke is. Jah. és emellett még van egy Mazda 323 is a családban.

Szóval a család tökjapánbuzi lett. Ennek az az oka, hogy hihetetlen megbízhatóak, főleg a japánok.

Legjobb pozitívumok:
- fogyasztás
- 97LE - érződik is. (igazából meglep mindenkit a teljesítménye, bár a 2 embert és/vagy klímát már megérzi, de hát ha nem lenne elég, akkor vennék 2.0 D4D-t)
- megbízhatóság. Igazából egyszerre hátas és igásló, és bírja.

Hogy néhány negatívumot is felsoroljak:
- kicsit dízeles a motor hangja - nem értjük miért van ez, többnél is tapasztaltuk már ezt. Motorral semmi gond, értékek, teljesítmény, olajfogyasztás rendben van...ha valakinek van tippje, az adja le.
- itt sokan azt mondják, hogy alacsony. Hát a 87-es 1,3 DX, nah az alacsony volt, ez ahhoz képest sokkal magasabb.
- nekem Harmony felszereltségem van. A legfapadosabb. Már úgy vettem, hogy volt benne elektromos ablak, utólag berakott olasz...nah az be is szart télen, de javítható volt
- a Harmony ára, hogy nincs benne ablaktörlő intervallum kapcsoló - elég bosszantó autópályán szemerkélő esőben a kapcsolóhoz nyulkálni mindig. (apám mindkettőjében volt szabályozható(!) kapcsoló.
- amire figyeljetek: nem szereti a 10w40-et. megeszi. A toyota specifikáció 5w40 és 5w30.
- a legnagyobb hibája, hogy SEDAN, és problémás a horgászcucc hurcibálása.
Szóval a család már a 4 toyota corolláját használja és hát a vezetéknév meg Németh...szóval innen a cím:)


Majd még írok, meg töltök fel képeket.

Hibalista

- Bal refi izzója (vételnél) - 500 Ft
- Elektromos ablak - ez olasz benne - utólag berakott - 8000 Ft
- Kapcsolók háttérvilágító izzói (DIY)
- Első fékpofák (5000 Ft - utángyártott)
- Első futómű stabilizátor rúd gumibakjai (800 Ft)
-

Ide hordtam szervizbe

Pécsi Gázautó Szervíz - (édesapám)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2001
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 110000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 26000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Corolla 1987 Következő autója? Toyota Avensis, talán Mazda 6
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Corolla 1997 (1997 - 2000)

További ítéletek (220 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)