A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Corolla (1997-2002)

Corolla 1.4 VVTI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szürke, lapos, gázos

Szöveges ítélet

Kereskedőtől vettem, viszonylag jó állapotban és árban, de vélhetően visszatekert órával (a megvásárlása melletti döntő érv a J-vel kezdődő alvázszám volt). Mivel előtte közel tíz évig gázüzemű autókat használtam, már csak hagyománytiszteletből, fél év után gázszettet szereltettem bele, bár igaz, hogy közrejátszott az akkori 430 Ft-os benzinár is. :) Kb 80%-ban városban használom, ezért a fékek, kuplung, lengéscsillapítók és az önindító korábbi elhasználódása várható volt. 140-150E óraállás (+ a valószínű visszatekerés) körül voltak cserélve/felújítva az eredeti alkatrészek, így amióta megvan, átlagban havi 900-1000 km mellett 3500-4000 Ft a javítási költsége, amit a gázüzem simán kompenzál (Metabond használatával országúton 7, városban, autópályán 8,5-9 l). A hűtőrendszert, légkondit, amióta megvan nem kellett utántölteni, a fékfolyadékot is csak a szerelés miatt. A megbízhatósága átlagon felüli, közhely, de tényleg igaz, hogy olyan nincs, hogy egy Toyota (legalábbis ez, akár -15 fokban is) nem indul (kivéve, mikor az önindító bronzkeféi szinte tövig kopnak :)). Az 1,4-es, vvti motor tényleg eszi az olajat, (nem vészes, az 5 l-es kanna kitart 10E km-ig >> 3,5 l cserére, 1,5 l utántöltésre) viszont a külseje csontszáraz, teljesen szivárgásmentes. Az elektromos rendszere példás, eddig két izzócsere, néhány kontakthiba és más semmi. Elég lapos, így még nagyobb sebességnél is bátran lehet vele kanyarodni és az oldalszélre sem érzékeny. A kaszni egyben van, de az alja már itt-ott rozsdásodik, a hátsó sárvédőíveket cserélni kellett, a kipufogórendszer viszont még gyári. A rugózása tűrhető, de nem jobb, a menetzaj autópályán már elég magas. A beltér strapabíró anyagokból van, de így 16 éves korára már jónéhány helyen nyöszög, az ülést pedig soha nem bírtam igazából megszokni. Sajnos szó szerint kinőtte (elvileg ugye Golf kategória lenne) és kiöregedte a család, a már felnőtt gyerekek szinte nyomorognak hátul, én pedig az alacsony ülést bírom már egyre kevésbé, így nemsokára meg kell válnom tőle. Szerintem ha a következő tulaj nem hagyja szétrohadni, az eddigihez hasonló használat és karbantartás mellett, gond nélkül megéri a harminc évest kort.

Hibalista

- Kopó alkatrészek: fékek, kuplung, önindító, hátsó lengéscsillapítók, futómű gömbcsuklók. Hátsó sárvédőív csere.

Ide hordtam szervizbe

Ismerős szerelő, baráti munkadíjakkal, kedvezményes alkatrészárakkal, sokszor soronkívüli munkával.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2001
Kényelem (6) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 110000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 72000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Swift 2001 Következő autója? Galaxy
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Corolla 1997 (1997 - 2000)

További ítéletek (220 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)