szürke eminenciás
Szöveges ítélet
Úgy mentem a kereskedésben, hogy 118 000 km van benne, de sajnos a 7-est 1-esnek nézte (mondta) a nepper. Mindegy, megnézve, kipróbálva úgy tűnt, egyben van, néhány nem rozsdásodó karcolást a metálfényen (motorháztető) leszámítva. Sürgősen kellett a kocsi, ráadásul hosszú távokra (egy nyár alatt pl 3x Skandináviába és vissza, megpakolva), úgyhogy kicsit fogszívva de vittük is. Extra benne a ködlámpa és az ülésfűtés, utólag ugyan légkondinak jobban örültem volna. Utazósebessége 100, max 110, akkor nagyon jól, 5,5 liter körül fogyaszt, csomaggal is. 120-as utazónál már 6 fölött, nem nagyon szereti. Kifogtam vele az évtized leghidegebb telét Finnországban, de még tartós -25Cban is mindig elindult az új aksival. Korróziónak nincs nyoma, viszonylag csendes, szervókormánnyal könnyen vezethető, puha, finom japán autó. Most 225 000-n áll a mutató, de még fogok menni vele egy darabig, azt hiszem!
Hibalista
- csomagtartónyitó műanyag kar eltörött, új 28 000 Ft-ba kerül! - egy égőt kellett még cserélni a műszerfal világításban.
Ide hordtam szervizbe
Sztregova utca, Budapest, megbízható. Volt több helyen is, de csak olajcserére.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 178 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Lancer | Következő autója? | Toyota, Seat vagy Mercedes |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.2/10) |
