Szerény, megbízható paripa
Szöveges ítélet
Három éve vettem a Toyota Corolla sedanomat,használtan.Vétel után három hónappal ki kellett cserélni a gyújtáskapcsoló-betétet,mert nehezen lehetett kihúzni az indítókulcsot. (Gyári gyújtáskapcsolóbetét,hozzá adnak 2db kulcsot 72.000Ft szereléssel együtt!!!) Ez volt az egyetlen olyan dolog,ami elromlott vagy elkopott ebben az autóban,de szerintem az előző tulaj bénaságának köszönhető.Egyszer meghúzták a jobb oldalát,az első és a hátsó ajtón ki kellett cserélni az oldalvédő díszlécet,32.000Ft összesen,csak az anyag.A gyári cuccok drágák,de megérik a pénzüket. Az időszakos szervizek nem kerülnek sokba,ha csak a szűrőket meg az olajat nézzük.Egyébként nagyon meg vagyok az autóval elégedve!!! Keveset fogyaszt.Kényelmes.Komfortos és sportos egyben a futómű.Nem zörög benne semmi.Ugyan alapmodell,azért melyik 1.4-es autó megy 210-et? Egyik ismerősöm 476 ezer km-rel adta el a Corolláját,soha semmi problémája nem volt az autóval,csak megunta. :) A lényeg:ha beül az ember egy Corollába,biztos nem kell azon izgulnia,hogy elromlik akármi is benne,ha mégis,akkor a hiba a nem a Corollába keresendő. :)
Hibalista
- Gyújtáskapcsoló-betét
Ide hordtam szervizbe
Én szervizeltem!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 60000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 86000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Daihatsu Charmant | Következő autója? | Corolla |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |