Precizitás, megbízhatóság - ez japán
Szöveges ítélet
Első autónak vettem hosszú vacilálás után, és maximálisan meg vagyok elégedve vele. -10-ben ugyanúgy indul, mint a nyári hőségben. Az autópályán még ebben a korban is 165 km/h-nál biztonsággal fekszik az úton remek úttartással. A végsebessége 180-190 km/h, de itt már erőteljesen markoltam a kormányt. Nem huzatos (a hasonló korú Opel Astrákkal ellentétben).
Nem terepjáró. Alig 15 cm-re van a legalacsonyabb pontja az aszfalttól. Pecázások során nem egyszer megült az alja. Ezzel vigyázni kell.
Alapvetően azért vettem ezt a típust, mert horgász hobbim miatt egy nagyobb csomagtartójú japán sedan-t vagy kombit kerestem. Sokat olvasgattam a "Népítéletet", és a kereteimen (kb. 1Mft-ot akartam rászánni) belül ez bizonyult a legjobb autónak a piacon.
Kiválóan gyorsul, de az emelkedőket nem kedveli (főleg 3 ember + horgászcuccal :)). Volt egy koccanásom vele (1. autó :o)), így megtapasztaltam, hogy piszkosul olcsó hozzá minden (indexbúra: 1200,- Ft/db).
Hibalista
- légkondi (szűrőcsere, 1000,- Ft), fékpofák (tengelyenként 6000,- Ft) :), üléssín kikopott, bal hátsó ajtó kotyog (valószínűleg egy 30,- Ft-os gumialkatrész, vagy a csapszeg az oka)
Ide hordtam szervizbe
nem jár szervízbe :) egy régi barátunk cseréli benne az olajat, és ő vizsgáztatja
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 82000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Matiz | Következő autója? | Toyota - Avensis/Corolla |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
