A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Corolla (1997-2002)

Corolla 1.3 Harmony Terra Liftback 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható fehér munkatárs

Szöveges ítélet

Cégautó volt és nagyon-nagyon szerettem. Egy éves korában került hozzám 10000 km-rel az elözö kolégámtól utána én használtam 4 és fél évig. Ö sem és én sem gyilkoltuk halálra. Amikor tavaly tavasszal eladtuk, senki sem vonta kétségbe, hogy miért van csak 69500 km az órában.

Az 1332 km3-es motornak hála volt olyan tankolásom, hogy 5.9l-re jött ki a fogyasztás (zömmel városban használtam), de még télen sem ment 7l fölé nagyon. Cserébe megpakolva azért vissza kellett váltani az emelkedökön és autópályán már 130-nál is eléggé hangos volt a motor. Továbbá nyáron elözések elött ajánlatos volt kikapcsolni a légkondit. A mostani 1.8-as Avensissel összehasonlítva azért ég és föld a két kocsi nyomatékkülönbsége (85 vs. 130 LE). 90-nél teljesen csendes 110-nél már érzékelhetö volt a hangja. 140-150-nél gyorsabban nem is mertem vele sehol sem menni, mert féltem, hogy esetleg valami baja lesz. Bár ez szerencsére egyszer sem fordult elö.

A kopó alkatrészeken kívül, csak egyszer 4 éves korában volt egy szimeringcsere ill. amikor másik autóval ütköztem fordult elö szervízben. Még a -20 fokos idöben is könnyen indult.
Szerencsére a fenntartási költségei nagyon barátiak voltak és egyszer sem érzetem, hogy át akarnak verni. Többször voltam vele hosszabb úton is és egyszer sem érztem az, hogy szét akarna esni vagy ott akarna hagyni. A következö autó vásárlásánál sem volt kétség, hogy maradunk a Toyotánál. Két apróbb gond jött elö, amivel nem akartam foglalkozni :
- Indulás után nedves idöben az elsö pár percben csikorgott az elsö tárcsafék (üzemi hömérséklet eléréséig)
- Anyósoldali ajtóban néha zörgött valami. (Még másfél éves korában beleszállt egy autó és akkor teljes ajtócsere volt majd utána két évre rá kezdte el)

A kényelem, csak azért nem 100%-os, mert hátul azért három embernek eléggé szük volt a láb és a fejtér is. De úgy 60%-ban amúgy is egyedül 30%-ban pedig ketten használtuk. De még hármasban kiscserkésszel sem volt túl szük.

Az ötajtós kivitelnek hála nagyon jól lehetett pakolni. Volt benne két 17"-os hagyományos monitor, 3 komplett gép dobozban, de tavalyelött nyáron Pécsre menve babakocsi,gyerekkád, nagy hátizsák, kis hátizsák, nagy sporttáska, sok kaja, két rekesz víz,tej + egyebek, mind bele fért hátulra. Most is 5 ajtós az Avensisünk. Nagyon praktikus és mégsem kombi, amit nem nagyon csípek.

A gyári szövet-cipöalátétet az elsö saras idö után kidobtam és beleraktam egy normális gumis alátétet. Az meg kicsit vastagabb volt a szövetnél és nagyon alul fogott a kuplung, ezért néha nem sikerült miatta teljesen kinyomni és akkor reccsent egy csöppet szerencsétlen.

Belsö ergonómia szerintem rendben volt, csak hiába a Terra felszeretség, azért az ajtókárpit mellett és a müszerfalon lévö müanyagok eléggé kopogósak/kemények voltak és egy kicsit fakultak a naptól, de repedés egyátalán nem volt. Klíma szerencsére gyári volt benne, bár manuális. A klímakapcsolóval is volt egy kis gond, mert néha beragadt és akkor nehéz volt ki vagy bekapcsolni. Az ülések plüss-szerüek voltak, de szerencsére se nem koptak se nem ülödtek ki. Motoros ablak csak elöl volt, de ez egy csöppet sem zavart meg az elektromos tükör hiánya sem. Most sem használom öket egyátalán. A kezelöegységek mid kézre álltak és nekem kifejezetten tetszik az indexkarra rakott elsö ill. hátsóablaktörlö és világításvezérlö. Az egy kicsit hiányosság, akárcsak a mostani Avensisben!!!, hogy a külsö hömérsékletjelzö és óra csak a vezetö számára látható. Bezzeg az új Corollában már a középsö konzolra rakták.

Hibalista

- 4 éves korában egy szimering elkopott és csöpögött az olaj a váltóból. Márkaszervízben két óra alatt kevesebb mint 20e ft-ért megcsinálták, úgy hogy ki kellett szedni a motort

Ide hordtam szervizbe

Toyota M3 Bp, Bp. Komáromi út : Értettek hozzá, nem voltak drágák és nagyon segítökészek voltak továbbá nem akartak átverni

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Ri-Car Kft. Bp, Tatai út : Ide csak karosszériáztatni vittem, amikor másik kocsival találkoztam. Jól megcsinálták, csak azért van a -1 pont, mert a kocsi fehér színét nem találták el 100%-osan

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1999
Kényelem (9) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 10000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Toyota Avensis
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Corolla 1997 (1997 - 2000)

További ítéletek (220 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)