Málhásló
Szöveges ítélet
Az autót életem első kocsijának vettem. Először nézegettem 307-eseket, de a francia a minőséget mennyiséggel pótolja így ez ugrott, nézegettem G astrákat de az ECOtech motor nemvolt valami meggyőző.Apámnak Suzukija van ő az erőltette de én azt meg nem akartam.Így egyszer csak belinkelte nekem a kis békaszeműt.Előszőr nem tetszett, de ő erősködött nézzük meg.Jó megnéztük, nemrossz nem rossz csak azok a béka szemek....Végül ár/érték/használhatóság tekintetében ez mellett döntöttem igaz fater szerint fölös nekem a sedan, sebaj nekem kell a kisautó nem autó....Mire másodszor visszamentünk a kereskedésbe már érdekes módon kevesebb km-t futott az autó néztek is nagyot de nem érdekelt akkor is kell....El is hoztuk kb 2009 novemberében.Elsőre nagyon tetszett, hogy megy méghozzá elég fürgén atyám szuzkáját jól elkergettem vele minden erőlködés nélkül az M0-son.A következő nyáron feltűnt hogy kopog valami azthittem a gátlók így idén tavasszal végre sikerült szereznem őket kicseréltük még mindíg kopogott valami.A vége 4db stab szilent lett.Egykis futómű állítás és máris rendben volt.Jah és hamár szészedtük a futóművet gyorsban kicseréltük az első féket is.Alig 1 hónapja jártam meg vele Érd-Nyíregyháza-Sátoraljaújhely-Érd távot 5 személlyel klímával és a pályán 140-150el vissza 130-al és igazából tökmindegy mennyivel mentem. 7L, se több se kevesebb, és 130 fölött még nem halott a motor mert így klímástúl 5személlyel bizony volt néhány elégszép emelkedő ahol lepadlóztam és még megindult a kicsike 140-ről.1.4 86LE(+- pár) de ez elég is bele bőven.Az úttartása amúgy meglepően jó egy szimpla sedanhoz képest.A váltó kissé akad amikor váltogatsz pedig a kuplungot mr cseréltük 2010ben Sachs-ra így sajnos lehet a váltóval lesz már valami bár egyesek szerint ez ilyen, nem szabad hirtelen és gyorsan váltani mert azt nem szereti, csak finoman és akkor elvan.A klíma jó szépen lelehet hűteni vele az utasteret a csomagtér elég tágas.Egy bajom van vele, hogy nagyon drága hozzá az alkatrész, pedig azokkal foglalkozom és még bizony így is nézek nagyokat nézek időnként.Az 50L-es tankal simán 6-700km-eket el lehet menni.Jah és azóta külsőre is megtetszett igaz a békaszem nem egy dögös sportautó külsőhöz szükséges kellék de a hátulja viszont szerintem a mai napig viszi a pálmát a sedanok között.Elől a párommal mi teljesen hátratolt ülésekkel teljesen jól elférünk igaz nem vagyunk valami nagydarabok és még mögénk is belehet ülni bár hosszabb úton már muszáj előrébb húzódni hogy kényelmesen elférjenek mögöttünk.Az akkori ilyen kategóriás autók között szerintem elég tágasnak mondható.
Hibalista
- Gátlók 4db 40.000(másik corollából igaz szinte új KYB) - Stab szilentek 4db kb 5000Ft - Ajtókontakt - Fékbetét+tárcsa - Kuplung készlet 15000Ft
Ide hordtam szervizbe
Ismerőshöz Gyúróra.Precizek!!!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 270000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | corolla verso vagy avensis |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
