Kojak,akit imádok
Szöveges ítélet
Egy közel 30 éves kis pug 205-ösből ültem át ebbe a gépbe. Nyilván nem egy luxusautóról beszélünk, de nekem óriási volt a szakadék. Első autómat is nagyon szerettem, rengeteg élménnyel ajándékozott meg, de mégis úgy érzem ,hogy ez az első igazi autóm. A kis pözsó csak valami kis bádogdoboz volt, ami pöfögött.Ezt a Toyotát előző tulaja kereskedőtől,olaszországból behozott autóként vette 130ezer km-mel. Utána rakott bele 60ezret. Mi ,a kesztyűtartó mögé becsúszva megtaláltuk az eredeti olasz szervizpapírjait, egy kis dossziéban. Abban egy szervizszámla volt 160ezer km-nél, tehát bizonyíthatóan visszatekert kilométerállással vettük(illetve valószínűleg az előző tulaja is). Úgy saccolom, hogy most lehet olyan 300ezer a kocsiban. Műszakilag kifogástalan állapotnak örvend. G6R felszereltség tehát gyárilag sportfutóműves, 4 tárcsafékes,piros kárpitos, piros biztonsági öves.Ennek megfelelően élmény vele a kanyarodás. Úgy fekszi az utat mint egy gokart, a fütőműve iszonyatosan rendben van.Elég sokféle autót sikerült eddig életem során kipróbálni.Konkrét sportautó nem volt közöttük, de biztos vagyok benne, hogy ez a futómű inkább azokéhoz hasonlít. 4 jó gumival élmény vele a kanyarfalás.Ez a jó szó rá, élmény. Nem egy Ferrarim van, de még a mai napig szeretek beleülni és elindulni vele egy-egy nagyobb útra.Sikerült bele szereznem egy 3 ágú gyári sportbőrkormányt, ami megintcsak fokozza a vezetési élményt.4 elég ritka felnit, vadiúj jó gumikkal. Az utastérrel teljesen elégedett vagyok. Nem sport, de enyhén kagylósított ülés van benne gyárilag, ami kényelmes, hosszútávon is. kezelőszervek kézre esnek, minden működik benne. A kocsi törve volt még korábban, a fényezése nem sikerült a legszebben, a motorháztetőről pereg le a festés, ezt mjad rendbe kell tennem.Ezenkívül csak nagyon kicsi apróságok vannak amik engem zavarnak, a használatot nem befolyásolják. Fogyasztásával rendkívül meg vagyok elégedve. 7 liternél nem nagyon megy feljebb, se nyáron se télen, vegyes használatban. A motor ,gondolom a kmfurás miatt kicsit zavaróan eszi az olajat. 10ezres csereperiodusonként megeszik kb. 2,5-3L olajat. Ezenkívül nem nagyon tudok mondani negatívumot. Talán az ,hogy ennek az autónak semmi respectje nincs,mégicsak egy tömegcorolla, ennek ellenére nekem nagyon a szívemhez nőtt. Mindenkinek tudom ajánlani akár első autónak is. Olcsó fenntartani, nem romlik el, de ha mégis kell hozzá valami, akkor az alkatrész is olcsó, bontók tele vannak a típussal.
Hibalista
- Csakis kopó alkatrészeket kellett cserélni. Kilométerfutásából adódóan első lengéscsillapítók, kuplung, vezérlés,gyújtáselosztófedél.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 191000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 205 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |
