Japán autó
Szöveges ítélet
Nem rossz kocsi, kicsit szűk, és nem is elég szép az utastér.
A műszerfal sem a legszebb, kicsit unalmas, de legalább igényes és kellemes tapintású műanyagokat használnak hozzá...
Soha nem sikerült úgy beállítanom a vezetőülést, hogy igazán kényelmes legyen...
Remek motor (ha leszámítjuk, hogy fogy az olaj...), ami igen dinamikusan mozgatja a kocsit. A fogyasztása városban 8-9 között, országúton 5-8 liter között alakul vezetési stílustól függűen. Szóval egy jó kis kocsi, amit nem tudom, miért nem tudtam eléggé megszeretni.
Most - egy év távlatából, és több német kocsi után - sokkal szimpatikusabb, mint akkor volt. Kifejezetten jól ment, értelmesen és logikusan működtek a dolgok benne, kevesebb volt a bosszantó dolog, mint egy Golfban vagy egy Focusban. Mintha jobban odafigyeltek volna a japánok a sofőrre...
Hibalista
- Rádió bekapcsológomb, magnóban eltört valami, azóta csak tekerni tud, lejátszani nem - ezek az apróságok. - Enyhén zörgő műanyagok - hála a pesti utaknak! - időnként egy tizedmásodpercre megszűnik létezni az elektromosság, fények kialszanak, és nincs gyújtás, úgyhogy ránt egy jó nagyot az autó - jó étvággyal fogyasztja az olajat - ez állítólag típushiba az első szériás vvt-i motoroknál... - ez a legidegesítőbb
Ide hordtam szervizbe
Erdélyi Rudolf, Dunaharaszti
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 90000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Favorit | Következő autója? | Favorit |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.8/10) |
