Imádtam!
Szöveges ítélet
Imádtam ezt az autót. Nem egy fiatalos kocsi (22 éves vagyok), de nagyon kényelmes, nagyon hálás, keveset eszik, és nagyon megbízható.Nagyszüleim autója volt, ők vették másfél évesen 12000 km-rel,én 179000-el adtam el,mikor másodjára tört, mert egy állat marhára nézte a tükröt a besorolósávban, mikor esélytelen volt hogy valaki is beengedi..60-al durrant belém.Belelökött az előttemlévő kocsiba is. Okos nem? Hát ez van. Nem volt pénzem megcsináltatni, ezért adtam el.Megvették és lám megtaláltam a neten pont ma a 179000km-ből 109000 lett :)Pedig nállam még legalább 6 évig autó lett volna,és nem tekergetett órával adtam volna el.A futóműve egyik törésnél semment el.Most kellett volna cserélni rajta a bordásszíjat, feszítőgörgőt, és a vízpumpát.Következő műszaki előtt pedig a lengéscsillapítókat.2009 májusban volt műszakin, és a gyári lengéscsillapítóival ment át. :) Az jó nem? És nem bunda műszaki volt.Olyanra elvből nem is vinném.Az én érdekem is hogy kiderüljön ha valami nem biztonságos rajta.Annál is inkább mert én elég sokat jártam vele.De aha már itt tartunk..Fogyasztás..Egyszer télen lett vele annyi bajom hogy megemelkedett az alapjáratom,és elkezdett sokat enni, (ez kb városi 7,5-8l lett 6-6,5-ről) kérdezősködtem, és kiderült a légtömegmérője volt a ludas.Otthon szétszed, kitakarít, vissza a helyére és tökéletes.Persze azért ezt biztosan nem lehet a végtelenségig csinálni.A fogyasztás visszaált, az alapjárattal együtt. Nyáron pécset megjártam nem hazudok 5,2l-es átlagfogyasztással.Pedig 100-130 között mentem vele csutkára megpakolva 4 személlyel.Viszont hozzáteszem egy kezemen meg tudom számolni hogy ez az autó hányszor ment 130 felett mióta nállunk van.Na jó nem dícsérem agyba főbe,pedig szerintem igazán megérdemli.Nagyon sajnálom h meg kellett tőle válnom.
Hibalista
- Mik romlottak el rajta? :) Igazából semmi komoly. A kötelezőkön kívül soha semmit nem kellett rajta cserélni. Bordásszíj,feszítőgörgő, vízpumpa. Nem hiszitek el, a gyári izzót 9 éves korában vettem ki belőle mert a bal oldali kiégett. Az első izzón kívül egy izzót sem kellett cserélni :) Ilyet azért nem minden autó tud :D. Sajnos egyszer összetörtem, akkor az elejét csinálni kellett, na az viszont zsebbenyúlós.Ha valami törik rajta az drága.Bár akkor kicseréltettem a kuplungot mert Mama azért szerette csúsztatni. :) De ez már vezetéstechnika.. A hátsó fékpofákat a (gyárikat) pl 150000 km nél cseréltem de még kb egy 10000 volt bennünk.Eső betétek 1x voltak cserélve.A fétárcsa gyári! KIFOGÁSTALAN! Na jó nem új,de nem peremes és nincs elvékonyodva sem.Ha én használtam volna a kocsit tovább,kb 250000-nél kellett volna cserélni.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 12000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 167000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | ez volt az első sajátom,de elég sok autót vezettem. | Következő autója? | szerintem vagy Honda Civic vagy Suzuki Swift 1.3 GS Sport V. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
