Hűséges barát
Szöveges ítélet
Az autót újonnan vettem.Már a kezdet jó volt.Amikor megrendeltem azt mondták 4-6 hét,mert az európai Toyota telepeken nem volt az általam kért kárpit-kaszni szín összeállitásban.Szóval alig 1 hét után hívtak a kereskedésből hogy megérkezett,és akár már másnap mehetnék érte.Amikor átvettem az eladó mondta hogy jól fogok vele járni,mert ez az utolsó széria amit Japánból szállitanak Magyarországra.Ekkor még nem értettem ezt,de aztán amikor vittem olajcserés szervizekre,akkor minden világossá vált.Az enyém után érkezők azok Angliából valók,és hát azoknak a minősége már hagyott kifogást.Az autóm alaptípus,abban az időben a legjobb vétel volt a piacon 2millió 500-ért.Ajándékba kaptam a rádiót,amely kazettás volt.Első dolgom volt ezt lecserélni egy kenwood cds-re.Ja meg rakatam bele olasz központi zárat a gyári árának 4-edéért.Az autóban most kb 95.000km van.Ebből kb 80.000 csak bp.Városban nekem 6.5 az átlag,bár télen "felmegy" 7.3-ra.És ez valóban így van.Ez a motor még nem agyon elekrtonizált,de 16 szelepes.Gyorsulása nagyon szerény,de azért lendületesen szoktam vele közlekedni.(versenyzés kizárva).12.000 km-nél volt egy kis vitám a szervizzel,mert egyszerüen tönkrement a jobb hátsó keréagycsapágyam.Azt mondták padkáztam,de mondtam hogy akkor mutassák meg a felnin a nyomát... Egy szó mint száz 10.000ft kenőpénzért kicserélték gariba.(ha nekem kellett volna fizetni kb 60.000!-lett volna).Gyakorlatilag ennyi bajom volt vele a 7 év alatt.Naponta használom,vele járok dolgozni,hordtam már vele 4 mázsa padlólapot is.Nekem kényelmes az ülés,igaz akik a hátsó ülésen utaznak azoknak szük a lábtér.A csomija is nagy.A pesti utak egyenetlenségeit nem szereti a futómű,határozottan jelzi a kormányon.Most cseréltem bene eredeti aksit.A márkakereskedésben nem akarták elhinni hogy a gyári Panasonic eddig birta.Egy gyári aksi most 16.900-ft.Gyakorlatilag az olajcseréken kivül eddig ennyit költöttem az autóra,ami azt hiszem nem rossz.Annak ajánlom ezt a tipust aki gondol a pénztárcájára,szereti a megbizhatóságok,és akinek nincsen szüksége bivaly erős,és dinamikus motorú autóra.Lecserélhetném egy újabbra,de minek?Meg vagyok vele elégedve,és a szerelőm azt mondta az angol corollákkal már vannak problémák.
Hibalista
- 12.000km-nél jobb hátsó kerékagycsapágy csere.
Ide hordtam szervizbe
toyota tsusho
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 95000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 2103 | Következő autója? | toyota |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
