A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Corolla (1997-2002)

Corolla 1,4 linea terra HB 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Ha főzni tudna elvenném feleségül... :D

Szöveges ítélet

A kötelező periodikus olajcserés dolgokat, és az apró filléres hibákat leszámítva, az autón semmi nem romlott el. Télen nyáron pöccre indult. Egyedüli dolog ami zavart az az ülés, nekem egyszerűen soha nem sikerült kényelmesen beállítani. A kormányra vettem bőrt mert a kormánykerék az én nagy kezemnek kicsinek tűnt, rossz volt a fogása. A szervó szerintem kicsit érzéketlenné teszi a kormányzást. A váltó pontos mint a halál, kis erővel mozdítva apró pattanással jelzi, hogy sebességet váltottunk. A fék kevés ha toljuk neki, hamar elmelegszik. A futómű a 165-ös gumikkal is tökéletes a magyar utaknak nevezett förmedvényre. Nagy sebességnél viszont az autó orrát szitálónak éreztem,(terveztem is bele toronymerevítőt, de még nincsen beszerelve), és egy kicsit érzékeny az oldalszélre.2 körömnyi területeten az üveg és a fém találkozásánál korrodálódik, sehol máshol semmi hiba. 7.5 literes átlagfogyasztás pedig én 4000 alatt nem nagyon autózom. 13 éves korához képest nem zörög csörög benne semmi, érezni hogy "van benne anyag", szorgos, apró precíz japán kezek rakták össze. Mai alsó középkategóriás autókat agyonveri gyorsulásban, és menetdinamikában. TOYOTÁT út mellett rostokolni pulzáló vészvillogóval még sose láttam, az embernek olyan érzése van hogy az idők végezetéig és még tovább működni fog. Az autó teszi a dolgát, minimális ráfordítási költségekkel elvisz a-ból b-be, ha nehéz a lábad a 100 lovas vvt motor csodákra képes, bár egy hangyányit nyomatékszegény. 2 embernek tökéletes, bármekkora távra, családosoknak 3 ajtós kivitelben nem ajánlom, mert nehéz a közlekedés a hátsó sorból. A biztonsági övért zavaróan hátra kell nyúlni, de ez a 3 ajtós kivitelből adódik. Klíma hiányát írnám negatívumnak. Összességében az autó szerintem a valaha volt egyik legjobb konstrukció, ebben a kategóriában, most 2013-as évben egy 12-13 éves faceliftes E11-ért 700-800000 forintot kérnek, ami bőven megéri az árát, mindenkinek csak ajánlani tudom, aki egy megbízható alacsony fogyasztású, precízen működő biztonságos, autót keres. Még jobb választás az 1,6-os 110 lovas, 6 sebességes változat, kevesebbet eszik és egy kicsit jobban megy. Én is ilyet kerestem, de 3 ajtós faceliftes 1,6-os nem volt a magyar piacon így maradt az 1,4-es.

Hibalista

- Vásárláskor még a tulaj 30000-ért kicseréltette a kuplungot(ayusa),mert állítása szerint az autókereskedésben, ahová beadta leégették...mikor megvettem műszerfal visszajelző izzókból 7 db ki volt égve. 100 HUf/db. én cseréltem őket, a műszerfalat gyerekjáték szétszedni így csak az izzókért kellett fizetni.Kapott sport betétszűrőt 14000 huf, brisk dor14lgs sport gyertyát 14000 huf. Minimális olajfogyás korai vvt tulajdonság.Szívócsonknál a lamella zörög,típushiba, 120000 az új alkatrész,így nem lett cserélve, az autó ettől tökéletesen üzemel.Féktárcsa szabályozás első fékbetétek cseréje, jobb féltengely gumiharang kiszakadt,csere(3 tétel volt 23000 HUF). Vezető oldali A-oszlop burkolat az ölembe esett egy nyári napon, mint kiderült a riasztót beszerelő "mesterek" uretánnal tették vissza, mert a patentot eltörték, és nem volt kedvük újat venni, én minden estre vettem 200 forintért, letakarítottam a burkolatot meg az oszlopot,és visszatettem. Hátsó dob szétrohadt, savállóból csináltunk véget, rohadást lekezeltük így 100 forintból csináltunk egy dögös hangú szép dobot véggel. Jobb oldali elektromos ablakemelő kapcsoló elromlott, még nem cseréltem. -

Ide hordtam szervizbe

Ismerős "öreg" szaki. Kb. anyagárban szerelt meg mindent,korrekten tájékoztatott az alkatrészek áráról minőségéről, és én választhattam, cserélt dolgokat bedobozolva átadta.A toyota alkatrész pedig viccesen olcsó...szakszervizeket messziről ajánlott elkerülni, főleg azoknak akik semmit nem konyítanak az autókhoz!!!

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Jómagam. Apró dolgokat, mint olaj, gyertya csere, szűrőtisztítás, a-oszlop burkolat csere, izzó csere, apróbb festési javításokat, polírozást én végeztem el. 4 évig esztergomi suzukiban minőségellenőrködtem szóval ragadt rám ez az... :D

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2000
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 178000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 21000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Uno 1,5 75 sie központi injektoros orvgyilkos :D Következő autója? Celica 1,8 vvt-i, vagy ts
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Corolla 1997 (1997 - 2000)

További ítéletek (220 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)