EZ TOYOTA ÉS NEM TOTOYA
Szöveges ítélet
2000-ben látott napvilágot a "pápaszemes" Corolla utódja ami kellemesebb belső teret és nyújtott első lámpákat kapott.
Ezeket már 1.4 16V VVTI motorral szerelték, és 2000-ben ezek az autók legalacsonyabb felszereltséggel is 3000000-Ftba kerültek. Akkor nem volt rá sajnos keret, és a nexiám is csak 4,5 éves volt.
Az előző autómat egy Daewoo Nexiát idén év elején adtam el és mindenképpen egy Corollát akartam utána.
Sajnos a legtöbbe már vagy nagyon sok kilométer van vagy sérült volt.
Egyszer aztán egyik ismerősöm mondta hogy a rokona eladja a Corolláját amiben akkor pár km híján 40000km volt.
Első tulaj, szervízkönyv, gyári gyönyörű sérülésmentes új állapotú autó garázsból.
Az árát is megkérték 1655000-Ft ért adta.
Megvettem és azóta nagyon boldog vagyok.
Csendes pörgős végtelenül megbízható motor, hihetetlenül kényelmes utastér, fületgyönyörködtető gyári audiórenszer (az enyém gyárilag 4 hangszórós), hatalmas csomagtartó, gyönyörű formavilág.
Igaz az enyém "fapados" mert sem elektromos ablak sem klíma nincs benne, de az autó minősége és megbízhatósága mindent kárpótol. Hát az biztos hogy 300ezer km-ig megtartom.
Most 44700 van benne.
Nagyon sok Corollast láttam már irigy tekintettel.
Én pedig büszke vagyok hogy megvehettem álmaim autóját.
Hibalista
- Kb. fél éve használom de még semmi baja, és ahogy ismerem ezt a típust nem is lesz semmi baja.
- Csak olaj és a szűrők cseréje miatt vittem szervizbe.
Ide hordtam szervizbe
Toyota Hering Autóház Jászberény
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 40000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 4700 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Nexia | Következő autója? | NEM kell másik. |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
