A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Corolla (1997-2002)

Corolla 1.6 Linea terra 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ez csak egy álom - egy Corolla sosem hagy cserben

Szöveges ítélet

Igazából semmi rosszat nem lehet elmondani az autóról majd´ egy éves használat után. Az 1.6-os (még nem VVT-i) motor a 110 lóerővel kényelmes városi használatot eredményez, zöld lámpánál különösebb erőlködés nélkül lehet otthagyni a sort. Kicsit sokat fogyaszt városban, főleg a téli hidegben, rövid utakra használva 8.5-9l/100km átlagot lehet produkálni, országúton, pályán 7.5l alatt meg lehet úszni. Egy Budapest-Berlin-Budapest úton tartós 140körüli tempóval, 4 utassal + a csomagok 7.4 volt a fogyasztás. Cserébe ötödikben 130-nél a gázra taposva emelkedőn is érezhetően gyorsul, ha nem figyelek oda, könnyen 150-160 lesz a tempó. Elromlani, na azt nem szokott, minden működik benne tökéletesen.


Amit nem annyira szeretek benne, de elviselhető:

- drága gyári alkatrészek, érdemes normális utángyártott cuccokat keresni hozzá (cserébe nem nagyon kell bele semmi)
- 7 évesen a belső műanyagok kezdenek hangyányit zörögni, rezegni, de nem vészesen
- állítóleg ez is típushiba, a fényszóró körüli gumitömítés kijön, és lebeg a szélben, némi palmatex csodákat tesz vele... :)
- az ülés lehetne kicsit kényelmesebb, a Ford fotelszerű ülései után eléggé elültem benne a fenekemet egy-egy hosszú úton
- hátulra beszállni (mivel 3 ajtós) csak jobb oldalon lehet, a bal első ülést nem lehet előrehúzni
- hátul picit szűkös
- a légörvények miatt a hátsó ablak nedves úton használhatatlan, vagy állandóan törölgetni kell, nagyon visszahúzza a saját felcsapott vizét/mocskát
- nagyobb sebességnél - 100 felett - hangos kicsit a motor, (addig viszont síri csend, az alapjáratot bent nem lehet hallani...)


update: két év használat után feltűnt, hogy nem nagyon akar fűteni. Műszaki vizsga alkalmával (8 éves autó, egy csavart nem kellett rajta utánhúzni...) pollenszűrőcsere, ééérdekes, fűt... :)

Még update:
105 ezres szerviz, műszaki vizsgával megspékelve is megvolt.
Az ékszíjak még mindig a régiek (rosszat rendeltek, és nem lett jó hozzá :) ), igazából semmi bajuk még mindig, "majd azért valamikor jöjjön be és lecseréljük"). A váltót ill, kuplungot sem szedték szét, jelenleg is a gyári kulpungszetten megy a jármű. Azon kívül, hogy kopott, és kicsit magasan fog, szintén semmi baja. A féktárcsa és a hátsó dob is még a gyáriak...

Utolsó update:

Eladtam... :( Igazából a világon semmi baja nincs, sajnáltam is nagyon eladni, csak kellett egy nagyobb autó. Az is Toyota. :)

Hibalista

- - lengécsillapító 70000 km. után megadta magát (mind a 4), a gyári (38000/db) helyett monroe: összesen 100 000-be került,
- - picit nyikorog az ékszíj
- - az akkut (6 év után) ki kellett cserélni, mert nem indult... :)
-
- update:
- - a hátsó lámpát le kellett szerelni, mert a tömítés mellett befolyt a víz, és eláztatta a csomagtartó alját. 15 perces munkával plusz némi sziloplaszt közreműködésével megoldva...
- - az ékszíj még mindig nyikorog télen, de a szervíz szerint nem kell vele foglalkozni, 105e-nél úgyis leveszik róla, addig meg biztos elmegy
- - szivárog a vízpumpa, de ez meg valami típushiba, a szervizes jóember szerint ezzel sem kell foglalkozni, csak néha megnézni a vízszintet, ha csökkenni kezd, fáradjak be, addig meg nyugodtam mászkálhatok vele.
-
-

Ide hordtam szervizbe

Toyota Sakura, Óbuda
kissé drága, de villámgyors és kulturált. És nem akar mindenáron minden alkatrészt cserélnia a hozzánemértő tulaj (gyk.: én) panaszaira, "bőven elmegy ez még a kötelező szervizig"... :)

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1998
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 67000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Escort Következő autója? Toyota Corolla 2004
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Corolla 1997 (1997 - 2000)

További ítéletek (220 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)