Az örökkévalóságig megbízható zöld autóm
Szöveges ítélet
Jelenleg is az eredeti aksi van benne, rendkívül megbízható, csendes, az 1,4 VVTI motor teljesítménye nagyon jó, és az öregedés sem csökkentette azt.
A vezető ülést 100.000 km levezetése után "kiültem", az üléslapja nagyon puha lett.
Vezetési stilusom szerintem nagyon kímélő, városban nem pörgetem, de autópályán 160 km/h szoktam menni, a fölött már gyilkoja az ember ezt a teljesítményű motort (aki huzamosabban akar 180-nal menni annak gyenge az 1.4 motor).
Amikor újonnan vettem 2000-ben a fapados verziót (nincs légkondi és ABS) akkor is drága volt 3.3 M Ft. (azonos kategóriájú autók között talán a legdrágább).
Ha valakinek a megbízhatóság a legfontosabb, akkor ajánlom neki a Corollákat, de az áruk sajnos kicsit riasztó.
Hátránya, hogy a formája miatt 7 év alatt erkölcsileg leamortizálódott, megjelenni bizonyos helyeken ciki, de annyira megbízható és jó, hogy emiatt nem cserélem le.
Valószínű eladni nem fogom, odaadom nyugdíjjas szüleimnek, életük végéig kiszolgálja Őket.
Hibalista
- A 185000 km. alatt nem történt meghibásodás, csak a kötelező, illetőleg a fékbetétek 2 alkalommal.
Ide hordtam szervizbe
Toyota Sakura
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 185000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | SAMARA | Következő autója? | TOYOTA vagy KIA |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
