A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Corolla (1997-2002)

Corolla Liftback 1.4 VVTi Linea Terra 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Alsóközepes autók közül az egyik legjobb

Szöveges ítélet

Céges autóként árakról igazán nem nagyon tudok nyilatkozni, hisz nekem csak az autópálya-matricát kellett saját zsebből fizetni, bár számlákat láttam (szervíz stb) nem volt vészesen borsos (no és hál´Istennek nem is volt túl gyakori szervízlátogató :) ). Az autó maga egy fiatal családnak (magyar álomcsalád - anyu apu két gyerek) majdnem tökéletes, az 1.4-es motor elég dinamikusan mozgatja az 1160 kg-os kasztnit, bár csodát nem kell várni tőle. Autópályán 140 körül 4000et forog, ami ugye a nyomatékcsúcs közelében van, nem nagyon kell visszaváltogatni gyorsításhoz. Sima mezei főúton 80ról indított előzéshez nem árt visszarakni harmadikba, akkor viszont elég szépen húz, sose kerültem vele kínos szituációba. A japánok már akkoriban is odafigyeltek az apró részletekre, így a hátsó fék is tárcsa - ennek megfelelően egész szépen lassul (nem egy karbontárcsás porsche-fék de vészfékezéskor elkel a biztonsági öv :) ). A váltót különösebben nem dícsérem - pont úgy működik, ahogyan egy váltónak működnie kell. Az egyetlen dolog ami nem annyira tetszett benne: tartósan 4000 körül pörgetve a motort (inkább 5000) az átlagosnál több olajat fogyasztott (bár még mindig a szervízkönyv által megadott mértéken belül maradt). Tiszta szívből merem ajánlani mindenkinek, inkább vennék egy ilyen autót 120-130.000 km-rel használtan mint egy Swiftet vagy vmi dél-koreai csodajárgányt, ami egy parkolási koccanásnál is tangóharmónika-szerűen hajtogatódik össze :)

Hibalista

- Beesett a középkonzolon a hátsó ablak páramentesítő gombja - a szervízben nagyjából 5 perc alatt orvosolták
- A kuplung nagyjából 140.000 km környékén érezhetően kezdte megadni magát, ami tekintetbe véve, hogy nagyjából az életének több mint felét a pesti dugóban araszolva töltötte egész jónak mondható.

Ide hordtam szervizbe

BP. III. ker. Szőlőkert u. Toyota-szervíz. Csak jót tudok mondani, a hibákat kijavították szó nélkül, azt is kicserélték amit elfelejtettem megemlíteni hogy jó lenne.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2001
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 120000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 26000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? szintén Corolla, de vagy 1.4es dízel vagy 1.6os benzines
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Corolla 1997 (1997 - 2000)

További ítéletek (220 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)