agyonüthetetlen, megbízható társ
Szöveges ítélet
ami miatt mindenkinek ajánlom:
semmi hiba másfél év és 28000 km alatt. végig ment egész Európán, hogy csak a gázt kellett nyomni. A fogyasztása két f?vel, fullra pakkolt csomagtartóval, 40 fokban kb. 6,5 liter volt, igaz légkondi nélkül.
alapjáraton és ha nem huzatjuk nagyon csendes a motor, nagyobb gázadásra ez azért jelent?sen módosul.
váltó hamar felkapcsolható, így városban sem kell pörgetni a motort - emiatt 130-nál persze már hangos a motor
nem egy versenyautó, s?t, de egyenletesen adja le a teljesítményt 150-ig, nincs olyan érzés, mint sok autóknál, hogy taposom a gázt de nem gyorsul, aztán meg majd kitépi a kezemb?l a kormányt egy fordulatszám felett.
amivel nem lopta be magát a szívembe:
ronda szin? japán szürke m?anyagok a beltérben - amik tapintásra egyébként verik a teljes német autóipart.
ülések is szürkék, elég kényelmetlenek hosszú úton, mert túl puhák
mivel alapmodellr?l van szó, így az ablaktörl?nél hiányzott az intervallumonkénti törlés. nevetséges spórolás, pláne mert a csere kb. 50 ezer Ft.
nagyon rossz a fényszóró fénye, alig segíti a látást éjszaka, de er?sebb izzóval vagy els? ködlámpával javítható, de igazán jó akkor sem lesz.
15.000 km-enként kötelez? a szervíz, ami kicsit s?r?, már csak a számla miatt is. Persze ha ez az ára a hibátlan m?ködésnek...
futóm?vet nem Magyarországra tervezték, a nagyobb gödröken rendesen nyekken, ami ijeszt?, bár hibát nem okozott eddig.
f?tés szell?zés elég gyenge, bár a páramentesítéshez tökéletesen elég. sz?r?t félévente érdemes tisztítani.
hát a designját szépnek nem nevezném. 3 ajtósként még csak-csak (lásd wrc), 4 ajtósként elmegy, de az 5 ajtós tömény izlésficam.
Összességében:
semmi sem a legjobb rajta-benne, de jó, megbízható és tartós. És épp emiatt szerethet?. használtautó vásárlásnál csak ajánlani tudom.
ui: családban van még egy ilyen autó csak régebb óta van a család birtokában, de teljesen ugyezek a tapasztalatok. szóval nem csak kifogtam egy jót.
Hibalista
- kiégett egy m?szerfal izzó
- szilentblokk(?) a futóm?ben cserére szorult - hála a magyar utaknak - pár ezer Ft
- a 7(!) éves akkumulátort ki kellett cserélni (14.000 Ft)
Ide hordtam szervizbe
toyota sakura
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 135000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 28000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | astra | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
