A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Corolla (1997-2002)

Corolla 1.6 VVT-i 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

A Típus

Szöveges ítélet

Szerettünk volna venni egy jó és megbízható autót. Amikor elkezdtem nézelődni, a Mazda 323F volt a kiszemelt típus, azonban - miután többet is megnéztem - nem találtam megfelelő állapotú autót. Mindenképpen japán autót szerettem volna (megjegyzem, végül angol lett :-))ezért elkezdtem a Toyota felé kacsintgatni. Rövid keresgélés után találtam Pécsen egy metálzöld, ötajtós Liftback Corollát. Gondoltam, lemegyünk megnézni. Szerelem volt első látásra! Sokan mondják, hogy a facelift utáni Corolla még rondább, mint a békalámpás, de én nem osztom ezt a véleményt, Szerintem ez egy nagyon szép autó! Szóval megvettük, 133 000 km-el. Jelenleg 222 000 km van az autóban, és azt kell mondjam, nagyon meghálálta a bizalmat! Ez az autó - pedig már angol gyártás - a megbízhatóság szimbóluma, egyetlen egyszer fordult elő, hogy nem indult: lemerült az akksi. :-)
Apróbb hibái természetesen vannak:
- az első ablaktörlő lapátok leütnek, ideje lenne cserélni a mechanikát, de elég drága mulatság
- a jobb első ajtó kilincs nem mindig ugrik vissza
- a műszerfal világításból random jelleggel kiégnek az izzók

Sokan mondják, hogy "Csak eredeti japánt vegyél!", de azt hiszem ez az angol széria is öregbíti a Corolla méltán megérdemelt jó hírnevét!

Hibalista

- Fékek, elől hátul, tárcsa és betét cserék: gyári szettben kb. 100 000,-Ft - Kuplung szett cseréje 220 000 Km-nél: 83 000 ,-Ft, gyári szett - Lendítőkerék, gyári, 220 000 Km-nél: 54 000,-Ft - A hátsó tárcsát kétszer kellett cserélni, mert a kézifék kötél beragadt,dolgozni viszont menni kellett... - Kézifék kötél, gyári: 36 000,-Ft- (utángyártott 32 000,-Ft lett volna...) - - -

Ide hordtam szervizbe

Toyota Mayer Székesfehérvár

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2000
Kényelem (7) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 134000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 90000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Renault 5 Következő autója? Corolla Wagon
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Corolla 1997 (1997 - 2000)

További ítéletek (220 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)