A megbízható hű társ
Szöveges ítélet
Céges autóként vettem. Előtte egy diesel corollám volt amit nagyon szerettem, igy maradtam a corollánál. Mivel jó áron nem jutottam dieselhez, igy benzinest vettem. Kicsit furcsa volt a nyomaték különbség, ez meg kellett szokni. Ezt is nagyon megszerettem, habár van 1-2 hiányossága(harmony felszereltségről beszélek) pl: fordulatszámmérő,(ilyen pörgös motornál nem ártana), szakaszos ablaktörlő, kormányállítási lehetőség, ülésállítás, gyári elektromos cuccok hiánya(amit a későbbiekben orvosoltam) ABS, kipörgésgátló(a 195/50 R15-ős papucsokat is képes leforgatni maga alól). A klima lehetne kicsitt jobb. Hiányosságairól ennyit, bár ez csak az én véleményem. A futómű viszonylag jól elnyeli az út hibáit, a motor pörgös és fordulaton jól szedi a lábát, autópályán 3 személlyel már 205 km/h mentem vele. Közel 200000 km-nél érdekes, hogy még a kopó alkatrészeket sem kellett cserélni. Szóval összességében ugyanúgy megtudtam szeretni mint az előzőt.
Hibalista
- Egyik fényszóró izzó megvételkor ki volt égve, középkonzolban 1 izzó csere, első féktárcsa szabályozás, fékbetét csere (műszaki vizsgára való felkészités ennyi volt). Mind ez 172000 km-nél.
-
Ide hordtam szervizbe
Miskolc Nippon Motors. 1 hetes használat után egy szöszi a Suzukijával kicsit átrendezte a hátsó lökhárítómat, szervízben javították. Korrektek voltak és jó munkát végeztek, csak kicsit sokáig tartott.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 163000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 31000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Corolla 1,8 D | Következő autója? | Corolla vagy Avensis |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
