A japán csoda!
Szöveges ítélet
Imádom a Corollámat!
Egyszer sem hagyott cserben -és bár egy autó szemszögéb?l szörny? amit kap t?lem közlekedés címén-, de cserébe karban is tartom, bár ez kimerül a folyadékok és fékbetétek cseréjében, hál´ Istennek.
Egyszer szivatott meg: mint utóbb kiderült az egyik gyujtótrafó ment tönkre, de olyan furmányos módon, hogy m?ködött, csak az egyik gyujtókábelt égette át, és a kábel cseréjével megsz?nt a probléma - 2000km erejéig. Utána súgták meg, hogy trafót is kell cserélni.
A futóm? remekül birja a pesti tankgyakorló-pályát (160.000 km-rel csont nélkül ment át a m?szakin a gyári(!) futóm?alkatrészekkel), csak a stabilizátort, és a lengéscsillapítót összeköt? kis gömbfejpár szokott néha kiver?dni.
Egyébként egy remekül eltalált, komolyabb autó alá is beill? futóm?ve van a kocsinak.
A fürge motorról, pontos váltóról, a jó f?tésr?l, klímáról, és az alapban nyútott extrákól nem is beszélve (ABS, klíma, elektromos ablak, szervókormány, légzsák, stb.).
Egy pár autó elny?vése után meggy?z?désem, hogy egy európai tipusra már a gatyámat is ráköltöttem volna az én sajátos, igen siet?s, üt?s-vágós vezetési stílusommal.
Tudom ajánlani ezt a tipust minden olyan embernek akinek fontos a megbízhatóság, a jó menetteljesítmény (értve itt a motort és a futóm?vet is), és -az idióta híresztelésekkel ellentétben- alacsony fenntartási költség.
Ne d?ljenek be a F1, WRC világbajnokoknak, a pörg?-pörg? dízeleknek és a Kovács uraknak! Ez CSAK marketing!
Hibalista
- Gyujtótrafó, ebb?l adódóan a gyujtókábel is.
- Stabilizátor gömbfejpár.
Ide hordtam szervizbe
Magam javítom.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 149000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Tipo 1.7D | Következő autója? | Toyota vagy Lexus |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |
