A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Corolla (1997-2002)

Corolla 1.3 LINEA TERRA 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

A japán csoda!

Szöveges ítélet

Imádom a Corollámat!
Egyszer sem hagyott cserben -és bár egy autó szemszögéb?l szörny? amit kap t?lem közlekedés címén-, de cserébe karban is tartom, bár ez kimerül a folyadékok és fékbetétek cseréjében, hál´ Istennek.
Egyszer szivatott meg: mint utóbb kiderült az egyik gyujtótrafó ment tönkre, de olyan furmányos módon, hogy m?ködött, csak az egyik gyujtókábelt égette át, és a kábel cseréjével megsz?nt a probléma - 2000km erejéig. Utána súgták meg, hogy trafót is kell cserélni.
A futóm? remekül birja a pesti tankgyakorló-pályát (160.000 km-rel csont nélkül ment át a m?szakin a gyári(!) futóm?alkatrészekkel), csak a stabilizátort, és a lengéscsillapítót összeköt? kis gömbfejpár szokott néha kiver?dni.
Egyébként egy remekül eltalált, komolyabb autó alá is beill? futóm?ve van a kocsinak.
A fürge motorról, pontos váltóról, a jó f?tésr?l, klímáról, és az alapban nyútott extrákól nem is beszélve (ABS, klíma, elektromos ablak, szervókormány, légzsák, stb.).
Egy pár autó elny?vése után meggy?z?désem, hogy egy európai tipusra már a gatyámat is ráköltöttem volna az én sajátos, igen siet?s, üt?s-vágós vezetési stílusommal.
Tudom ajánlani ezt a tipust minden olyan embernek akinek fontos a megbízhatóság, a jó menetteljesítmény (értve itt a motort és a futóm?vet is), és -az idióta híresztelésekkel ellentétben- alacsony fenntartási költség.
Ne d?ljenek be a F1, WRC világbajnokoknak, a pörg?-pörg? dízeleknek és a Kovács uraknak! Ez CSAK marketing!

Hibalista

- Gyujtótrafó, ebb?l adódóan a gyujtókábel is.
- Stabilizátor gömbfejpár.

Ide hordtam szervizbe

Magam javítom.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1998
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 149000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Tipo 1.7D Következő autója? Toyota vagy Lexus
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Corolla 1997 (1997 - 2000)

További ítéletek (220 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)