A híres corolláról - őszintén
Szöveges ítélet
Amikor megvettem, azt hittem nem lesz vele gond. A fenti hibalista nagy csalódás volt számomra. Emberek! A többi autó még ennél is rosszab?!
Jó mert:
- Olcsó fenntartani
- Jól húz
- Hihetetlenül tapad a kanyarokban (feszes futómű pro)
- Nem nyikorognak, nyöszörögnek az anyagok
- Télen fagyban is szépen indul
- Csendes kulturált motor, 120km/h -ig nagyon takarékos is.
- Jók az anyagok, ami számomra azt jelenti, hogy súrolószerrel kefével mosható. (Nem szoktam kopogtatni meg simogatni a műszerfalat, szerintem az autós újságírók 90%-a aberrált.)
- Jól pakolható a sedan csomgtartója
Rossz mert:
- piszkosul ráz (feszes futómű kontra)
- kényelmetlen
- az alapkivitelben nincsenek pakolórekeszek, csomagtérvilágítás, kesztyűtartó vlágítás, de még csak szakaszos ablaktörlőprogram sincs benne! Sőt! Csak aleöl van benne hangszóró.
- pontatlan a váltó
- sérülékeny fényezés, kerülni kell vele a kavicságyást!
Hibalista
- Hátsó lengéscsillapítók 110E-nél, 2007, 50E HUF
- Kuplung, 130E-nél 2008, 20E HUF
- Porvédő gumiharangok a lengéscsillapítón
- Az elektromos madzagok hajlamosak szétrázódni a motortérben, ha valami szétesett és nem működik, simán összedugtam és kész. Egyszer pl. áthajtottam egy sínpáron és leállt emiatt egy henger. Visszaraktam a kupakot és mentem tovább.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 110000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 37000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 92-es Opel Astrát vezettem | Következő autója? | Subaru, vagy kipróbálok egy németet |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
