Német gyalázó Japán hódító
Szöveges ítélet
Ütött-kopott felni, sport légszűrő és sport dob. Magáért kellett volna, hogy beszéljen, de hát beleszerettem és megvettem!
Mint kiderült a motor beledolgozik a hűtőrendszerbe, ezért eszi az olajat és a víz is fogy belőle. Most nagyjavításra ítéltetett, de olyan hűségesen vitt el A-ból B-be víz és olaj nélkül is, hogy most becsületesen rendberakatom! Más francia vagy német tipusnál ezt a kb 100000. Ft-os tételt nem fizetném ki!! Lecsóba vele!
Érdekes, hogy az európaiaik képtelenek voltak ilyen jól hangolt, megbízható kis köbcentis motort összehozni éveken át, a Toyota pedig alapáron adja a 16 szelepet. Semmi hókusz pókusz, mint pl.: Peugeot 206 SPORT!!!! Me´ végre Isten 2001.-ik évében tettek néhyán extra szelepet az oroszlánba...vagy mibe.
A Corolla E10 az utolsó olyan autók formavilága, ami még nem egy szteroidos bébitápszeren hízlalt kisautó (lásd: Corsa C, Grande Punto stb...).
Mindenki megtalálhatja benne a maga számítását.
Családi autó vagy sport gép.
Az alkatrész árak? A kopó alkatrészekből lehet találni szégyenletsen olcsót és hihetetlenül drágát is, kinek milyenek az elvárásai!
Hibalista
- Vízhűtő csere: Nissens gyártmány alu/réz 25000.-
- Mint utólag kiderült az előző tulajdonostól: hengerfejes a drágám!
- Ja kérem! Olaj nélkül pirosba taposni még egy legendás Toyotát sem illik (meg amúgy sem)!!
Ide hordtam szervizbe
Hengerfejcsere lesz az első komoly beavatkozás, amit nem én végzek rajta.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 210000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 19000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Kia Shuma | Következő autója? | Corolla 1.6 GTi |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
