Nekem még szép is
Szöveges ítélet
Els? saját autóm. 8 évesen, korához képest kevés kilométerrel jutottam hozzá. Már az els? kilométereken éreztem, hogy kit?n? vétel. A kormány (nem szervós, de igen könnyen kezelhet?, a kispolszkit nehezebb tekerni!), a váltó, a pedálok rendkívül kifinomultak, ezt az autót nem kell megtanulni vezetni, magától értet?d?en m?ködik. Lehet, hogy ez nem mindenkinek lényeges, de én azt gondolom, hogy egy autónak ez lehet a legnagyobb erénye. A motor méretét meghazudtolóan igen dinamikusan mozgatja az autót, persze ehhez pörgetni kell, de szeret is pörögni. A váltó nagyon precíz, rövid úton jár, ezzel el?bb-utóbb mindenki gyorsan kezd kapcsolgatni. Egyedül nagy hidegben a kettes fokozat nem tökéletes, amíg fel nem melegszik. A fogyasztása remek, országúton 5.5, a városban télen is 7 körül eljárkál, persze nem taposva. Kényelmes tempóval mértem már 4.9-et is. A bels? kialakítása messze megel?zte korát az anyagmin?ségek terén. A puha kellemes m?anyagokat sok mai alsó-középkategóriás autó megirigyelhetné. Az összeszerelése példás, 8 és fél évesen nem zörög benne semmi. 100 km/h-ás tempóig még csendes az utastér, de efölött felhangosodik, autópályázás közben már nem érdemes rádiót hallgatni. A gyári akkumulátor 8 évesen! adta meg magát. A futóm?ve igen feszesre hangolt, van alapom utálni a budapesti utakat. Jó min?ség? kanyargós utakon igazi élvezet vezetni, ehhez a jó futóm? mellett a nagyon alacsony súlypont is hozzájárul. Fura látni a parkolókban, hogy mennyivel alacsonyabb, mint a mai építés? autók. Földutakra nem érdemes merészkedni vele, mert a legkisebb bakháton leér az alja. A csomagtartója 420 liter, b?ven elégséges, a pakolhatóságát csak a kissé sz?k nyílás akadályozza. Érdekes, hogy ez a generáció bels? helykínálatban, és a csomagtartó méretében is felülmúlja a következ? generációs corollákat, amellett, hogy küls? méreteiben nem nagyobb. Talán az egyik legszebb corolla generáció, bár ez a békalámpás, és annak ráncfelvarrott változata mellett nem biztos, hogy nagy dics?ség.
Hibalista
- Valami elektromos kontakthiba a fényszórókapcsolónál (javítás:10000 ft). Állítólag az el?z? tulaj az el?írtnál nagyobb teljesítmény? izzót tett bele, az okozta a vezeték túlterhelését.
Ide hordtam szervizbe
Toyota Mayer Budakeszi
Jól dolgoznak, de a min?ségi munkát és alkatrészeket keményen meg kell fizetni.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 83000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 19000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Toyota esetleg más japán |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
