Maratoni futó, élvonalbeli!
Szöveges ítélet
Óra és pedálgumik alapján 200000km van benne,és 4000km alatt elcsipeget 1L olajat,még ezután vadászom le a hibát hogy miért.Végülis sportautó,rúghatták.
A korabeli Corolla váltók (A-s blokkokhoz (4A-FE,7A-FE,4A-GE)) kevésbbé jók (Starleté és Celicáé,Caináé jobb),a kettes és négyes sebesség szinkrongyűrűje kopóban,a hármasé már nem.
Olcsó fékbetétek visítanak,bár jól fognak,kézifékezni nehéz 195-ös gumikkal.
Viszont ha rendesen bemelegítem,beleszorít az ülésbe,előzni szinte akármikor lehet vele,úttartása pazar!Igaz,le van ültetve,némi futómű tuning amit visszaállítok,de a cimborámé is pazar!
Olajfogyasztása ellenére szeretem a modern motorját,kopóalkatrészek nélküli (kivéve fúvókák) befecskendezős (D-Jetronic),kipufogó már nem olyan összecsapott gagyi mint az elődöké,ennél nehéz jobbat tervezni (pl. tuning céljából)!
Marad amíg kirohad alólam (na azt leshetem,ez már nem is rohad)!
Hibalista
- Váltóban a szinkrongyűrűk (legkorábban a 3-as)
- Szvsz a szelepszár-szimmeringek (olajfogyasztás)
- Kupplung (hajtották)
- Törésből és rossz kezelésből néhány apróság
Ide hordtam szervizbe
Motor Klub
Mosonmagyaróvár 9200
Gabona rkp. 6-8.
(Autóklub mögött)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 191000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Corolla CE90 1,8D | Következő autója? | Toyota,valami sportos modell |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
