A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Corolla (1992-1997)

Corolla 1,6 GLI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kis japán "sportszedán"

Szöveges ítélet

Első japán autó volt amit vettem, egy francia nagykocsiból fenntartásokkal ültem át bele. De nem kellett csalódnom benne.
A helykínálata optimális, nem óriási de elöl-hátul korrektül el lehet férni benne, az ülések nagyon kényelmesek még hosszú távon is. Az enyém lépcsőshátú volt, annak a csomagtere is óriási, mondjuk a háromajtósra ez már nem igaz, de azt nem is családi autónak veszik, ugye. A futómű hihetetlen stabil volt, nagyon sokáig semlegesen fordult, cserébe viszont Budapesten kirázta az ember belét, a francia kocsi után főleg.
Motorikusan a japánok mindig is nagyon jók voltak, ez erre az 1,6-os motorra is igaz. Teljesen problémamentes volt a vételkor és utána is, ugyanakkor nagyon erős, 114 lóerő akkoriban kiemelkedő teljesítménynek számított, de még most is jó átlagos (rossz belegondolni, hogy Astra F-et 75 lóval árultak ugyanekkora motorral...hogyhogy volt, aki megvette?). Ez az alig több mint 1 tonnás önsúllyal párosítva meglehetősen virgonccá tette az autót, 10 mp körül volt százon és kb 200km/h volt a vége. A végét mondjuk sose mentem meg vele, de 180-nál ha odaléptem még komolyan el kezdett húzni, akár emelkedőn is. Ekkora sebességnél, sőt már igazából normál autópályatempónál is zajos volt az autó, főleg a motor, 3500-as fordulat felett már hangoskodott.
Amíg hajtottam sose romlott el, csak az akksit kellett cserélni, sajnos alig több mint egy év után totálkárosra törték nekem. Így viszont elmondthatom, hogy a biztonsága is megfelelő, kb 60km/órás sebességkülönbségű teljes átfedéses frontális ütközés után sértetlenül tudtam kiszállni a kocsiból. A Gli felszereltséghez légzsákot is adtak már, ez nyilván segített, de az utascella is alig deformálódott, a jobb küszöb és tetőoszlop ment össze kb 2-3 centit. Az EURO NCAP-tól anno 3 csillagot kapott...
Roncsnak eladtam utána, de valószínűleg még simán autót gányoltak belőle valahol, ha valakinek GEU-007-es rendszámú Corollája van akkor az már egyszer totálra lett törve.:)

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1996
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 110000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 20 Következő autója? Opel Astra G
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Corolla 1992

További ítéletek (102 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)