A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Corolla (1992-1997)

Corolla 1.4 16v EFI 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Jó barát a szürke hétkönapokban.

Szöveges ítélet

Általánosságban

Viszonylag tetszetős külső, ám az árkategóriájában különösen az igényes, relatíve tágas belső tér tekintendő értéknek. Hosszabb utakra 4 személynek alkalmas, de lehetőleg az 1.6-os motorral. A fékrendszer szerintem a kategóriájának egyik legjobban eltalált darabja. (Összehasonlíthatatlan egy kortárs Renault, Peugeot vagy Fiatéval.) Meg kell még említeni a bőséges "extra" készletet. (4 el ablak, hátsó ablaktörlő, hátsó ablak, ami még fűthető is:) , vertikálisan állítható kormány, vezető üléslapjának állíthatósága, fényszórómosó, szervo kormány. Nálam ennyi.)
Némileg aggresszív hajlammal lehetséges a dinamikus haladás, de én valószínűleg 1.6-ost vennék.


Hibák és tapasztalatok

Sajnos a korrózió egészen bizonyosan élettársává válik az autónak tizenéves korára, de azért meg sem közelíti a Kadett-horrort. Motorikusan kijelenthetem, hogy strapabíró a jármű, ám ez a használtautók között akár hátrányára is válhat, mivel a PARASZT csak átmeneti, esetleg leamortizálandó "második autónak használja és bízva az elpusztíthatatlanság legendájában, hajlamos mellőzni a szervizeket, csak hajtja mint a barom... Ezzel csak az a gond, hogy ha nem töri sz@rrá, akkor bizony a jóhiszemű vásárlóra rásózza a nepper, és lehet rákölteni rendesen! (Még fel is írták a f@szkalapok, hogy olajcsere 220-e -nél, szóval elméletileg 5000km-es olaj volt benne, na ja... Meg az a fekete ocsmányság, ami leginkánbb azonosíthatatlan anyagnak tűnt, valamint 3 felismerhetetlenségig összeégett gyertya, papírvékony első féktárcsák...)


Költségek

Az alkatrész drága, többnyire csak Japánból lehet hozzá kapni gyári cuccokat. Ez mondjuk az utángyártott alkatrészek minőségi megbízhatatlanságát ki is zárja.
A fogyasztás jó. Nyáron hosszabb utakon kb. 6 literből elvan 100-on. (Érdekes, hogy ugyanazon a 160 km-es útszakaszon nekem 100-115-nél kevesebbre jön ki a fogyasztásom, mint a 85-95-ös haladásnál.)
Télen sem eszik 8l felett, csak városban esetleg, ha vagyok annyira lusta, hogy minden nap a 300 méterre lévő kisboltba is kocsival járok és - ok vannak.

Összegezve

Ár/érték arányban remek autó, kicsit drága alkatrészekkel, kellően megbízható, viszonylag kényelmes. Van benne némi sportos vonás is. Nekem az első kocsim, ha lenne benne legalább ABS, biztos nem nézegetném a hasznaltauto.hu-t még pár évig.

Fejlemények:
235,000-nél vettem rá sportdobot. (Dupla-végű, viszonylag szolid hanggal. Városban nagyon tuti, köszönhetően a 16 szelepnek szépen morog, nem zsiguli feeling! Azonban 100 felett van akit zavar, én megszoktam már.)

240,000-nél kapott Bosch 4 pólusú gyújtógyertyákat. (Nagy csoda nem történik, de tényleg jót tesz hidegindításkor.)

Hibalista

- stabilizátor csuklók (kb 14e/db + munkadíj)
-
- csomagtartózár (nem foglalkoztat igazán, mivel belülről nyílik)
-
- gyújtókábel (sok macera a beszerzésével, 35e HUF) /a legelső szervíz alkalmával 3 összeégett valami került elő ami a szaki szerint gyertya volt valaha :), ezek után különálló darabokban kellett kicibálni a régi gyújtókábel összeégett alatrészeit... közönet az előző gondos tulajnak!/
-
- bal első csapágy ( kb 18e Ft)

Ide hordtam szervizbe

Toyota Veszprém. Itt vettem az autót, montuk az embernek, a csökött f@sznak, hogy legalább a féket nézzék meg. Azt mondta rendben van, ránéztek. Ezek után a szerelőm közölte, hogy nem volt szép látvány, a balasetveszélyes szinten elkopott tárcsák nyujtotta rémkép.
Köszönjük Toyota Veszprém! Remélem ők lesznek Mo.-on az elsők akik csődbe mennek az autóipari gebasz miatt!!!

Sajnos 0-t nem lehet adni, ezért 1. /Bár tuti, ha lenne 1 Land Cruiserem győznék fényestre nyalni az ember seggét!/

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Maszek szerelők (2 db) . Viszonylag olcsón és tényleg jól dolgoztak.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1994
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 224300
Megbízhatóság (8) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Ikarus Pécs-Veszprém Következő autója? ? gondolkodom a Bugattin
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Corolla 1992

További ítéletek (102 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)