A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Corolla (1992-1997)

Corolla 1,3 xli 16v efi sedan 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Hálás útitárs

Szöveges ítélet

3. tulajdonosa vagyok a gépjármünek. Ez az elsö saját autóm. Kategóriájához képest meglepöen jó és puha tapintású müanyag burkolatok fémjelzik a belsöt kialakítást. Elöl-hátul elektromos ablakemelök, szervokormány (állítható magassággal), elektromos fényszóró állítás, központizár, immobiliser, színrefújt tükrök és lökhárítók. Sajnos nincs benne klíma és légzsák. Kellemes fogású a kormánykerék és könnyen kapcsolható a sebbeségváltó. Minden kapcsoló és nyomógomb a helyén van és korrektül müködnek. Könnyen forgatható a szervokormány. (Nöknek optimális.) A motor alacsony fordulaton kissé lomha, de 3000 körül már igen fürgén gyorsult és meglepö könnyedséggel viszi az egyébként nagy karosszériát. (Sokan meglepödnek milyen kicsi a motor benne) Egy nyugodt vérmérsékletü vezetö tempósan, forgalomhoz igazodóan tud vele közlekedni. 100 km/h-ig halk, e fölött erösödö szél és motorzaj hallatszik. Autópályán a 130-as tempót kényelmesen tartja, bár a gyári magnót ekkor már hangosan kell hallgatni. A fékek megfelelöen lassítják a kocsit. Elöl tárcsa, hátul dob fékek vannak. A bal hátsó fék enyhén és rapszodikusan csikorog. Nem lehet müszaki problémája, mert minden szervíz alkalmával ellenörízték és jól müködött. Valószínüleg elkoszolódik és olyankor csikorog. Meglátszik rajta, hogy Japán gyártású, mert az illesztések pontosak, és soha semmi sem zörgött benne. A karosszéria ép és rozsdamentes. (Mondjuk garázsban tárolt autóról van szó.) Egy alapos kézi mosás után, a gyári fényezés még szépen csillogó autót mutat. Gyakorlatilag a kötelezö szervizeken (15000 km-es szervízciklus) kívül semmit nem kellett rá költeni. 100000 km-nél vezérmü szíjat, 120000 km-nél ékszíjakat, 60000 km-enként gyertyákat cseréltek. Ezeken kívül csak olajat és szüröket cseréltek. Az 5 év alatt kb. 200000 Ft-ba kerül a karbantartás. (Ne felejtsük el márkaszervízröl van szó, de éppen ezért szervízkönyves a kocsi. Gondolom olcsóbban is kilehet hozni.)
Szeretem ezt az autót. Megbízható, kényelmes családi autó. Meghálálja a gondos használatot és karbantartást.
Mindent összevetve, Made in Japan :)

Hibalista

- 102000 km-nél az önindítóval volt probléma (900 Ft-os alkatrész+munkadíj x Ft)

Ide hordtam szervizbe

Toyota, Nippon Motors Kft, Miskolc
Megbízható, korrekt, udvarias csapat.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1996
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 55000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 66000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? BMW 318i Következő autója? Toyota Corolla Wagon 1,4 Sol
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Corolla 1992

További ítéletek (102 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)