A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Corolla (1992-1997)

Corolla 1.3 XLI E 10 EE 101 

Az ítélet értékelése
3,3(6 db)

Eredeti japán verda JT-s alvázszámmal

Szöveges ítélet

Nos,a sztori úgy kezdődött,hogy 1999-ben új(használt)autó cseréjén gondolkodott a családunk.Kedvenc unokaöcsémnek pont toyota corollája volt, és teljesen megfertőzőtt,hogy a toyota így, a toyota úgy.Előtte nagyon sok kereskedésben voltam és rengeteg autót megvizslattam.Egyszer egy újsáhirdetében láttam,hogy sok opel astrát kínálnak jól felszerelve,kevés kilométerrel.Egyik hétvégén kimentünk opel nézőbe,de megláttuk a sorba ŐT. a toyotát.Csilivili,gyönyörű,alufelnivel,megkímélt állapotban kevés kilóméterrel,de szervízkönyv nélkül.Nembaj akm reálisnak tűnt a belseje ill. a motortér alapján.A toyot kp.re megvettük és mikor elhoztuk elvittük 1 mérkaszervízbe átnézetni,ahol közölték velünk,hogy ebbe több mint 100E km van.Álltunk mint f..a lakodalomban és teljesen ledöbbenünk.Elöző tulajt megkerestük és ő mondta,hogy 140 E km-el adta lr az autót.Vissza az újpesti kereskedésbe ahol vettük az autó ,de semmi konpenzációt nem voltak hajlandóak adni,sőt tagadtak mindent és nyugodtan forduljunk a médiához egy kis ingyenreklám jól jön.Ennyit a vásárlásról most jöjjön a kocsi:::::::::Most ténylegesen 214E km van a kocsiban,elöl még a gyári féktárcsák vannak.A kuplung még a gyári,a gyári akksija 8,5 évig bírta PANASONIC,azóta 2x szer kellett akksit cserélni,sajnos gyárit (panasonic)nem kaptam,optifitet vettem.Nem rossz de nem az igazi.A fogyasztásról: város:6.9-8,5...láb és dugóföggő.Országút:100 km/h 5,3.120-140 km/h 6,3
160-170 km/h 8 liter,senki ne meséljen,hogy csak 6 liter mert nem hiszem el.A gyorsulása jó tekintve,hogy 88 LE,ha máe többen ülünk benne+még meg is van pakolva bizony ki kell huzatni mert a 111 nm eléggé kevéske,a vésebessége gyárilag 175, óra szerint mentem vele 190 felett 1 picivel,de akkor már nem igazán stabil.A karosszéria most kezdett el rozsdásodni a kerékjárati íveken mind a két oldalt.Ez japán betegség.Eladni nem szeretném mivel nincs pénzem fiatalabbra,de ha lenne csakis TOYOTA.Pld corolla verso d-cat,pedig nem vagyok dieseles.
Új bejegyzés:
A munkámból kifolyólag nagyon sok használt autó megy át a kezeim között,egy nagy cégnél(nevet nem írok)vagyok a felvásárlás egyik vezetője.Nagyon sok csodát láttam már(negatív értelemben)Summa summárum a japán autókat még mindig nagyon keresik az ügyfelek,márka nem számít.Európai autókat is ugyanilyen számmal keresik mert a márka presztízse...Az nem számít,hogy szemmel láthatólag sz..rrá volt törve.
Olvasgatom a többi márka "népitéletét" és azt kell,hogy mondjam,hogy teljesen mindegy,hogy milyen típusu az autó ha egyszer bevált.Lehet az európai,távol keleti,bergengóciai ..
Épp ezért nem szabad lehurrogni a többi márkát.
Új bejegyzés: 2008.01.28.
Hát, hogy is kezdjem......Ez év január 11-én vásároltam 1 Ford Focus 1.6.16v-es sedant.Toyotát szerettem volna, de hátra nem fért el két felnőtt+gyerekülés( ez volt a fő szempont)Nagyon sajnáltam,de a gyerek biztonsága mindenekelőtt. A másik érv, hogy ahol dolgoztam egy Ford márkakereskedés volt és a mai napig jó a kapcsolatom velük, tehát szervíz+alkatrész megoldva.A Toyotát kb 1 hónap múlva kezdem árulni,mert a Focushoz még kell szereznem komlett téli kerekeket.Úgy néz ki,hogy talán az egyik kollégám talán megveszi aminek kifejezetten örülnék,mert jó helyre kerülne.
Ha nem lenne ilyen drága fenntartani két autót dehogy adnám el, dehát a szükség nehógy úr.Remélem a Toyotás márkatársak nem köveznek meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja a slusszpoén,hogy mint ítram egy nagy cégnél dolgozom a felvásárlásnál mégis vidékre mentem az autóéert.( Győr) Mindenkinek azt tudom javasolni, hogy érdemes az egész országban körülnézni ha autót akarnak venni::::

Új bejegyzés:
2008.02.10
A Toyotás márkatársaknak mégsem kell megkövezni!!!!
A Toyót felraktam a netre szombaton vasárnap már fizették volna is,DE... rájöttünk,hogy sokszor kétfelé kell mennünk és kell a mások autó is, így nem lett eladó a kis kedvencünk( hála a jó istennek) viszont ahogy néztem az ex leendő tulajt,jó helyre került volna.Visszatérve az autóra ahogy a reklámban is van olyan nincs,hogy egy Toyota nem indul.(1992-2002) mármint ebben az intervallumban.Van ismerősi kőrben újabb toyó és ők mondják,hogy már nem az igazi eredeti Japán termék.
Üdv mindenkinek!!!!!!!!!!!!!

Új bejegyzés:
2008.04.02
Ismét üdv mindenkinek.....
Nos a hátsó kerékjárati íveket kellet megcsináltatnom, mert a rozsda igencsak kikezdte,de hát ez japán betegség.
Egyik kollégám akinek fényző a szakmája Ő csinálta meg szigorúan anyagárban.Le sem merem írni: 23.500 Ft.( ebből a fényező kamra volt 8500 Ft)Lehet számolni,na jó egy üveg finom görög konyak volt még a grátis.

Új bejegyzés:
2009.05.27.

Üdv mindenkinek ismételten.Kicsi kocsim még mindig jól szuperál bele került ismét pár ezer kilométer,most kb. 235-240.000 km van benne. Volt két olajcserém ez idő alatt és kész ennyi költségem volt, az olajat abszolút nem eszi. Az első fékek még mindig a gyáriak a kollégáim nem akarják elhinni, de miért csapnám be őket és magamat. Ami hiba viszont előjött az a hátsó kerékjárati ívek korróziója amit tavaly csináltattam meg, de hát ez van amit egyszer megbolygatnak,,,,
Úgy érzem, tudom amíg él és mozog, illetve javítható meg lesz tartva mert nagyon hűséges társ.

Hibalista

- vízpumpa csere kb 190.000 km,hátsó fékbetét csere 180.000 km,vezérműszíj+görgök cseréje,generátor csapágy+ tekercs csere kb 200.000 km - Új bejegyzés:2007.11.25.önindító behúzómágnes csere anyagár: 1800 ft,munkadíj. 1 üveg whiskey(kolléga csinálta munkaidőben)pöcc,röff indul. - Majd elfelejtettem kb 2005-ben,cc 180-190 e.km-nél,hátsó lengéscsillapító felújítás,a Kárászy cég csinálta kb20-25 e.ft,kompletten.Mondthatom nagyon megérte,mert jóval olcsóbb mintha újat vettem volna és nagyon frankó lett.Reggel vittem a kocsit du-án kész lett. - 2008.04.02 - Márciusban lecseréltettem cc 215.000 km-nél,a váltóolajat+motorolaj szűrővel,+fékolaj csere. - Mindezt a Ford Piramisban 5000 FT-ért.Az olajakat kivéve a fékolajat én vittem,jó a szerelő régi ismerős hiszen én is ott dolgozta. - - -

Ide hordtam szervizbe

XVI.kerületben van 1 mesterember,az Újszász utcából Nyílik

Értékelése: 6

Másik szerelő értékelése

OMSZ,( országos mentőszolgálat)Mohács utca

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1994
Kényelem (6) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 67000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 85000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Ha lesz pénzem toyota( Megvettem 2007-es E 15, 1.4 D4-D Luna)
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Corolla 1992

További ítéletek (102 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)