A megbízható!
Szöveges ítélet
Szerettem és szeretem ma is!
Sose hagyott cserben. 175000km tettem meg vele: eddig a kötelező olaj-, szíjcseréken kívül gumit cseréltem, ja és most használom a második akkumulátort. Az eredeti 9 évig bírta.
Ha lemosom, még most is fénylik a fényezés, igaz gépi mosóban még nem volt. Sehol egy rozsda, eredeti kipufogó rendszer!
A fékhez még hozzá sem kellett nyúlni (a fékbetétekhez sem)!
150000 km-nél egy mási kszerlőhöz kellett vinnem (a megszokott szabdságon volt) átnéztek mindent, megvizsgálta a szerelő a fékeket is... nézi-nézi közben nekem és magában motyog: ez jó, ez is jó az is jó, aha látom fékbetétek jók, biztos nem rég lettek cserélve! Mire én: Cserélve? Nem, nem itt nem volt semmi csere, minden gyári!!!
Szóval nekem a megbízhatóság mintaképe!!!
Hibalista
- Valami elromlott volna? Semmi!
- Ha csak az ne mszámít annk mikor kicsit össztörtem az elejét. Akkor elromlott az első lökhárító, motorháztető, hűtő.
Ide hordtam szervizbe
Első évek: Toyota Koto Kaposvár!
De csak a kötelező szervizek!
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Egy helybeli autószervíz.
Szintén csak kötelező szervizek!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 13 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 175000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | TOYOTA AURIS |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
