300.000km felett hajtva és problémamentesen!!!
Szöveges ítélet
Újonnan vette a család annak idején az autót, kímélve is volt, garázsban tartott, és semmi probléma nem volt vele. Aztán jöttünk mi a bratyóval pár éve (kb 220.000km-nél) és nem kímélve adtuk neki rendesen, a mai napig hajtjuk és semmi probléma nincsen vele. Fogyasztása kiváló, teljesen megpakolva 4 személlyel, autópályás 140-150-es tempó aztán hegyi szerpentineken is 6,3 volt a fogyasztás! mi kell ennél több! az olaj azért az fogyogat, de azt is kell tudni, hogy gyakran szabályzásig forgatjuk a gépet és olyankor nem árt ha van kenés!! szervója kicsit puha nekem ami 160-as tempónál már zavaró lehet, de nem olyan nagy probléma. futóműve kiváló, nem nagyon billeg és a kanyarokat is jól be lehet venni, igaz vigyázni kell nyirkos úton kidobhatja a hátsóját, de könnyen kezelhető az autó. a váltója pontos, és viszonylag rövid úton jár. az autót egy kívülálló lehet h csak egy autónak gondolja a sok közül, de akinek volt már ilyen az tudja miről beszélek, hisz nagyon lehet szeretni az autót. nálam 180 a vége 4.ben és 5.ben is:-D. nagy sebességnél nem zavar a motor hangja, mert imádom hallgatni a 88LE-t. ajánlani tudom mindenkinek.
Hibalista
- igaziból a kopó alkatrészeken kívül semmi. fékbetét, tárcsa, hátsó lengéscsillapító, egyszer egy kuplungcsere, ék és vezérműszíj, semmi más. ja az első gyári hangszórók voltak cserélve párszor, de azóta került bele egy nagyobb teljesítményű azzal semmi prob.
Ide hordtam szervizbe
Toyota KOTO autóház Kaposvár
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 13 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 311000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | vmi japán |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
