A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Corolla (1987-1993)

Corolla 1.6 GTI Liftback 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

"Veszélyes hulladék:-)))"

Szöveges ítélet

Amerikai piacra készült Made in Japan felírattal rendelkez? 125 Le változat, ami nem rossz egy 1.6 L 16V (4 AGE) dupla vezérm?tengelyes motorból és 960 kg saját tömeghez viszonyítva. Sokan ki se nézik ebb?l az autóból mit tud, csak amikor kihúzatom 6000-ig lep?dnek meg rajta, miért maradnak le mögöttem.
Mivel az amerikaiaknak készült sokminden jó megtalálható rajta: brutálisabb lökhárítók, 14 colos gyári alufelnik, 4 el. ablak, elektromos tet?ablak, tempomat, klíma, szervókormány, 14 évesen is nagyon szép plüss kárpitozás, 6 hangszórós állati jó hangzású akkoriban fullos rádió-magnó.
Az autó iszonyatosan megy, 8,0 mp/100 km-t mértem egyszer, a km órát még mindig ki tudja akasztani 215 km/h körül mutat. Ha normálisan használjuk 90-120 km/h között 6,3 l/100 km a fogyasztása, hosszabb távon autópályán 140 km/h körül 7,0 l/100 km, amivel nagyon meg vagyok elégedve.
És mindez 1991-ben! A német márkák most kezdik gyártani a dupla vezérm?tengelyes 16 szelepes változatokat a hétköznapi autókba és büszkén feltüntetik a kocsi hátulján 16V! Ezt a japánok már 15 éve így csinálják. Ennyit a japán vagy nem japán kérdésr?l.
Azt modta mindenki, aki kicsit is ért a Toyotához, hogy ez a motor szinte elny?hetetlen és nagyon jó konstrukció. Tényleg nagyon jó és sokszor amikor cserén gondolkodtam és beleültem a mai csodálatos 1.6-os autókba, mindig rájöttem, hogy a jó öreg toyotám, bármelyiket letúrja az útról. szóval megtartom, amíg lehet.
Renbetetettem a kasznit: els? oldallemezek és hátsó kerékjárati ívek cseréje, teljes alvázvédelem (bár nem volt az alján, vagy a küszöbön semmilyen rozsda) egybe festés. Szépen néz ki, a karosszéria-lakatos mondta, hogy sokkal vastagabb és keményebb lemezb?l van csinálva ez a kocsi, mint amivel eddig találkozott, a kipufogó csövet alig vitte a flex (nem tudom).
6 éve van meg az autó 120 000 km-t mentem vele nagyon hozzám n?t.3000 ford/perc alatt öreguras autózásra lehet használni kb. egy 1200 cm-es autó teljesítményének felel meg. 4000 fordulattól egészen 7000-ig lehet forgatni (7200-nél van a piros tartomány), itt egyenletesen és brutálisan húz, nincs semmilyen leszabályozás, elgyengülés. Alacsony széles felépítés, nem tolja maga el?tt a leveg?t, igaz nem is a mai korszer? felépítés?, magas-egyter? feeling. 200 km/h-nál sem érezni hogy instabil lenne az autó.
A motor 240 000 km körül jár, most kezdte fogyasztani az olajat, kb. 2 litert kell utánatölteni 10000 km-nél, korábban nem kellett. Lehet, hogy szelepszár szimering és lehúzó gy?r? cseréjével orvosolni fogom a problémát.
A futóm? eredetileg lágy, amerikás volt, ami nem kedvezett a sportos kanyarvételekhez, tolta az elejét a kanyarból kifelé, azóta a teleszkópokat keményebbre cseréltettem, így már sokkal jobb, de a magyar utakra nem is tudom melyik a használhatóbb.
Csomagtartó: elég nagy az osztottan dönthet? hátsó üléseket lehajtva még aludtunk is benne (én 171 cm, párom 160 cm), hoztunk vele kómodot, konyhabútor szétszedve, ikeás magaságyat szétszedve, 160 l-es fagyasztó ládát + rotációs kapát, szóval így is megfelel.
Váltó: még mindig nagyon jó, puha, pontos, nem recseg, nem visít semmi.
Tempomat (gyári): nagyon jó autópályán, F?leg Ausztriában, beáll az ember 140-re és szinte senkit nem ér utol és nem el?zi meg. Meg lehet ismerni, melyik autó megy tempomattal, mert amelyik azzal megy állandósul a távolság a 2 kocsi között, ez nagyon jó 2,5 órán keresztül pihenhet a lábad míg át nem hasítasz Ausztrián. Néha használom Magyarországon is, de itt sokkal s?r?bben kell változtatni.

Hibalista

- 4 db lengéscsillapító, kuplungtárcsa felújítás, kipufogó dob csere, 4 db féktárcsa, 2 db hátsó futóm? szilent, 1 db vezérm?szíj, 2 db hossz. bordás ékszíj, 4 db platina gyergya (ez elég drága volt, de ez kell bele)

Ide hordtam szervizbe

a szomszéd utcában lév? mester

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1991
Kényelem (7) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 105000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 130000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? escort 1.6 D Következő autója? toyota corolla, ford focus
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Corolla 1987

További ítéletek (73 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)