Tojok a korodra
Szöveges ítélet
Tudom hogy nehezen hihető amit mondok, de egy hirtelen jött ötlettől vezérelve egy barátomtól vettem fillérekért, mert esett az eső és nem volt mivel hazamennem. Azóta nem akarok belőle kiszállni. Mondom ezt úgy hogy van egy nagy , viszonylag új amerikai batárom és két csillagos hibátlan és gyönyörű anyahajóm mellette, tehát van kabátom amit választhatok reggel. Ennek ellenére imádom a műszert, akit a demszky-gödrök , a csikorgó hideg, a szakadó eső, vagy a hétágra perzselő napsütés sem hoz ki a béketűrésből, elfordítom a kulcsot és pöc-röf, teszi a dolgát.
Semmilyen extrája nincs, egyéves házassági évfordulónkra kapott egy jobboldali tükröt, így már fullos. Az egyetlen odafigyelést igénylő tétel nála hogy ha automata mosóba viszed ne maradj benne, mert elázol mintha egy akváriumban ücsörögnél: a rohadások miatt orrán száján dől a lé.
Rettenetesen ronda szine van, piros és nem kíméletesen járok vele, néha még autópályán is, ahol nem ritkán kilóötvennel, hátszélben , lejtőn lefelé még akár kilóóóóhatvannal (gps-el mérve természetesen, az órája hazudgál) is. Imádja! Mint ahogy én is. Mindenkinek ingyen osztanám, állampogári jogon, nem lenne annyi idegbajos az utakon. És még egy apróság. Érintette már valaki meg egy 70-es, 80-as évekbeli japán autó indexkapcsolóját? Miért van az hogy kattan, finom tapintású és odasiklik ahova kell? Miért van az hogy ez manapság csak a legdrágább luxusautók tartozéka? Vége a civilizációnak.Utolsó csillagharcosa a Kocka Toyota Korolka.
Hibalista
- kiszakadt a kézifékbowden egy rendőrkanyarnál
Ide hordtam szervizbe
Bregmayer bácsi 11. ker
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 270000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Puli |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
