Szerelem első látásra
Szöveges ítélet
Nem volt már mai gyerek akkor sem, amikor megvettem, ahhoz képest drágán adták, de ez az én hülyeségem volt, hogy elhittem minden jót róla. Nem is veszek többet ismerőstől autót.
Kényelmes, a 10 évvel újabb németek mellett luxusautó.
Nem versenyre való, de szépen elvitte a családot általában - nem is evett sokat, legfeljebb városban és hidegben. A karburátor rendszeres karbantartást igényel.
Az alkatrész drága. A gyári még drágább, de az jó is.
Karosszeéria... hát ez érdekes... előttünk állítólag garázsos volt, nálunk eleinte nem, majd részben mégis, majd megint nem. Alja kissé széteső, de nem is sokat volt védve, a sárvédőívek japánosan rohadnak.
Hibalista
- Soron kívül? Szinte semmi. Rendszeres szervizeket kérte, mint mindenki, de ok nélkül semmi el nem romlott. Okkal sok minden persze. pl. Önindító 300e-nél, radiátor kilyukadt, mert korábbi tulaj vizezte a fagyállót - azóta sincs fűtés, pedig a radi kicserélve. 3 szerelő sem volt képes rendesen összerakni :-(
-
- Volt motorgenerál olajzabálás miatt, zabálás elmúlt, de falánk maradt azért. Kompressziója akkor sem volt jó, és most sem az.
- Kuplung 200000 felett jött ki a gyári!
- Karburátor egy rémálom. Ügyes darab lehetett eredetileg, de állati bonyolult, teljesen mechanikus, kevesen ismerik, de aki mégis, az csodákra képes.
- Egyszer elveszett a vezérműszíj, de nem gyári volt már, egyszer a radiátor lyukadt ki, egyszer a hengerfejpakolás szállt el (ez a radiátor következménye lehetett) mostanában pedig nemigen indul... megette az önindítot, akksi cserével jobb lett, de ha hideg van, csak nem megy sehova. Megint kinéz egy generál? 302000-nél járunk, az igaz. Fentieket 7 évre kérem osztani, sőt 3-ra, mert az első négyben nem volt komoly gáz.
-
Ide hordtam szervizbe
Szegedi maszekok, kivéve karosszéria, abban a szegedi Merci a nonplusultra (kötelezőre más fizette), volt másik szegedi is, az maszek, és gagyi (ezt én fizettem). Általában nem nagy gáznál semmi gond, a fenti fűtés-gondot senki nem hozta rendbe.
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
Szegedi karburátoros. Nagyon tud, annyira nem is drága. Cím nem ugrik be, de minden maszek szerelő őket ajánlja.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 191000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 110000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 601 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.7/10) |
