Megbízható lovacska - Hűséges betoncápa
Szöveges ítélet
Elso autonk volt parommal. Sporoltunk ra. Ugy vigyaztunk ra, mintha a vilagorokseg reszenek oriznenk meg. Mindent azonnal javitani akartunk, ha valami fura volt, rogton szaladtunk autoszerelo haveromhoz. Altalaban lehulyezett minket. Az alvazat sajat kezuleg csiszoltuk le, amikor az elso telen kijottek rozsdafoltok es az ajto sarkai is elkezdtek rozsdasodni. Femig, utana alapozas, alvazvedes. Egyutt festettuk. Szerelemgyerek volt.
Nem egy gyors auto. Nem egy nagyon kenyelmes auto. De iszonyatosan megbizhato volt, es ezt a benyomast is sugallja. Utana egy 94-es Corollank lett, es annal nincs meg ez a kinyujtott-kez-es-lab-folytatodik-a-femben erzes. Erezni lehetett ezt az autot. Tudtam, hogy velem van. Barmilyen tavolsagra el mertem indulni vele.
Egy sztori: Esztorszagban parom egy murva uton (ami a lett hataratkelohoz vezetett - igen, nemzetkozi EU hataratkelo murvas uton, tablazva) elrantotta a kormanyt egy leeso cigi miatt, es utana jobbra-balra kapkodas kormannyal, egyre nagyobb betancolas 60-nal murvan.. a foldhanyas visszadobott az utrol, de a futomu kapott egy nagyott. Utana ereztem, hogy autoval van valami, 120 felett berezonalt jobb eleje. Mikor hazajottunk, kiderult, hogy jobb elso axialis teljesen elferdult, csodalkoztak szerelok, hogy ment az auto.
Ment persze. Meg haza 1300 km-t. Csak jelezte, hogy valami gond van, majd vigyel szerelohoz.
Hazaerkezes utan (es a futomu javitas utan) ugy ereztem, hogy ha holnap el kellene indulnom autoval Kinaba, akkor ezzel mennek. Mert ezt mar ismerem. Jobban megbizok benne, mint egy akarmilyen uj autoban, amit alam tennenek.
Ez az auto sosem hagy az ut szelen.
Elso autonak, foleg kezdo paroknak es uj csaladosok ne keressenek masik autot. Viszont huszonevesek keressenek, mert nem gyorsulasi versenyre valo.
Hiba lehetoseg: 15 ev felett elkezdenek rozsdasodni. Ha nem tesz valamit vele az ember, akkor 2-3 tel alatt javithatatlan lesz. Foleg hatso kuszob es ajtok also elemi. Ezt nezze meg eloszor a leendo vevo, ha friss festes van, csak ovatosan vegye meg.
Parom hozzaszolasa: kedvenc és hűséges betoncápa (gyönyörű és puha rugózása van még a pesti utakon is, mintha egy limuzinban ülnél), akit csak Tatának hívtunk. Elvitt minket mindenfelé, megnéztük Vele Tallint, Rigát és Villniust tavaly nyáron, és sok kirándulásra. Nagyon megbízható, fehér hűséges társ nem elmebetegen vezetőknek.
Hibalista
- elso futomu - kb 40.000 Ft
- alvazvedelem - kb 10.000 Ft (sajat munka)
-
Ide hordtam szervizbe
autoszerelo cimboramnal egyutt szerelgettuk, egyszer volt egy futomuves szakinal - az elso elmeny volt, a masodik meglepoen gyors, korrekt es olcso
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 165000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Corolla 1994 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
