A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Toyota » Corolla (1987-1993)

Corolla 1.8d XL 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Lusta medve

Szöveges ítélet

A Toyota 1988-ban mutatta be az els? igazán üt?képes, a Golf akkori m?szaki színvonalát fényévekkel meghaladó új modellcsaládját. Ezt a magyar vásárlók annak idején a BNV-n meg is csodálhatták. Én is ott láttam meg el?sz?r egy kis szabadtéri standon. Az induló paletta tartalmazott 4 ajtós limuzint,3 és 5 ajtós csapott hátút (Golf forma), 5 ajtós liftbacket, kombit, összkerekes kombit (ez teljesen más kasztni).Természetesen a többi karosszériához is volt összkerékhajtás az osztrák piacon.
Néhány szót a motorokról. Az induló motor 1,3l-es 12 szelepes 75 lovas 2E-E motor. Ez már az el?z? generációban is jól szolgált, az összes karosszériához rendelhet?. Saját tapasztalat alapján mondhatom, ha rendesen szervizeljük,elny?hetetlen, fogyasztása kb.7 l.
Következ? lépcs?fok az 1,6l-es 16 szelepes 90-125 lovas 4AF-E motor.Szintén agyoncsaphatatlan 8l fogyasztású. Az 1,6l-es csúcs a 4A-GE a svájci, és osztrák liftback GTI 135 lóval.Sajnos ilyenen Corollám még nem volt.
A sort az 1,8l-es 8 szelepes szívódízel zárja a maga 67 lóerejével.Fogyasztása 6l körül van a mai napig,pedig a porlaszócsúcsokhoz még nem kellett hozzányúlni!(470.000 km)
A futóm?vet tesztél? am újságírói annak idején nem találtak rajta fogást, ezért kb. 100-as tempónál bekanyarodtak egy földesútra, és ezt fotosorozattal illusztrálták.Igaz benntr?l semmit nem éreztek, de kinntr?l nézve az autó elemelkedett az útról! Azért ez szerintem nem rossz.

Hibalista

- fékbetét 100000-ként, féktárcsa150000-ként, vízpumpa 2-szer, hengerfej 350000-nél (60000Ft+tömítés 20000Ft), kuplungtárcsát cseréltem 100000-nél,most470000-nél vacakol, hátsó lengéscsillapítók bontó 9000Ft/db, kézifékbowden, kormánykerék bontó 6000Ft, fékpofa, ablaktörl? mechanizmus, csomagtérnyitó bowden, önindító érintkez?k,szénkefe 3000Ft,

Ide hordtam szervizbe

Én

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Varga Gábor,Ékes Zoltán KOTÓ Kaposvár

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1988
Kényelem (8) Használati időtartam 15 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 100000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 370000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Starlet,Corolla 1.3/1.6 Következő autója? Toyota
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Toyota Corolla 1987

További ítéletek (73 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)