Lassan mondom, hogy mindenki értse: NEM ADOM EL
Szöveges ítélet
Hatodik generációs, de nekem első japán autóm volt, meg kellett szokni hogy nincs erős motorfék a nagy fordulat miatt, De nem igaz a magas alkatrészár.Van piros és fehér Toyota alkatrész, a fehér ára a fele kb de majdnem addig tart mint az eredeti piros. Van most egy Ford Rangerem, az első 50000km-nél fizettem a fékbetétekért 48000Ft-ot. Akkor mi van? Melyik az olcsó?
Ma kipróbáltam az új Corollát, az IS utánérzésűt. Nekem a 90-es évek elején cégautóként használt 2,0 l-es Avensis érzése volt. Sok minden finomodott, de az alapérzés nem változott, éreztem, mindig van tartalék erő ha kellene. Nekem a Még nem törött elemű, eredeti piros-még mindig csodálatos színű Liftback van.Nem adom el: Apám, a 77 éves 3 Millió km-es, nőm,aki Pesten tanult vezetni és én tiszteljük: maradjon, majd jön mellé meg a Ranger mellé az új 10.generációs Corolla
Hibalista
- Csak kopóalkatrészek. De nem tartozik ide az ajtókitámasztó gázrugó és a lengéscsillapító. Még eredetiek. A Suzukinak mindkettőt gyártó cégnél dolgoztam, japán licenc alapján gyártottuk, mentek 6 évet. A németeké néha 10-et.Ezeknek meg kutya bajuk 18 év után. Egyszerűen nem romlik el.
Ide hordtam szervizbe
Toyota Kakukk.Starján mindent tudnak, rugalmasak.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Auto Wick Eger. Daewoot is árulnak, látszik is a hozzáérétsükön
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 18 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 12 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 340000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Lada 2103 1500ccm | Következő autója? | Corolla X |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.8/10) |
