Japán technika
Szöveges ítélet
220e km volt benne, amikor megvettem. Azt gondoltam hogy kicsit sok, de tévedtem! Nagyon megéri a pénzét, megbízható, kényelmes.Bár azért 500-600 km után már nem annyira jó benne ülni, a kis hely miatt. Nagyon alacsony a beltere. A motor, most még 322e km-nél is hibátlanul működik. Még télen a kemény mínuszokba is, az izzítás után pöccre beindul! A gyorsulást, mint fogalmat nem ismeri csórikám, de mellette szóljon, hogy üresen is és fullosan pakolva tudja nyújtani ugyanazt a teljesítményt. A váltó áttétele hihetetlenül jó, 5-dikbe ötven meg se kottyan neki! Más autók ekkor már halottak. A küszöb 1 kicsit már rohad, de ez érthető mivel már 1 csöppet öregecske a járgány.A fogyasztása is nagyon jó, egy tank gázolaj kb 800 km-re elég! Az autó egy kicsit alacsonyan van, ezért vigyázni kell vele, nehogy felakadjak vele valahova. Sok rossz tulajdonsága nincs neki, de hát tökéletes autó nem létezik!
Hibalista
- Önidító(de csak egy kicsit fel kellet újítani), stabilizátor kar(a nagyszerű minőségű magyar utaknak hála)
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 220000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 322000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | 1200s | Következő autója? | csakis japán autó |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
