Az első, az igazi?
Szöveges ítélet
Még csak 1hónapja van nálam az autó, de leginkább azért is írok még most ítéletet, hogy nyomon tudjam követni majd magam is.
Az autó vásárlásánál már felmerültek problémák.. de nem egetverőek, legalább is remélem.
Tehát első kocsi, friss jogsival ez a 16éves külföldről behozott vadmacska. Az első látásra megszeretni majd megutálni részét már túlléptem a dolognak. Kellet első körben rengeteget rákölteni, hogy hazsnálatba tudja venni.. törvényesen!
Kb 700km et tettem eddig bele, a cserék után ég és föld lett a kocsi alapjárata és ereje is! Eddig még nem nagyon száguldoztam vele, autópályán ~130, 3an ültünk benne. Még tudott volna menni! A kocsi itt kezdte a kormányt kicsit rázni, de igazából fel sem tűnt (csak azért, mert figyeltem rá). A fékek kitűnőek! A kormányozhatósága nem izzasztó, bár egy combosabb parkolásnál..
Meglepően jól fekszik az úton is, persze ebben nem sok viszonyítási alapom van, de ahhoz képest, hogy 3ajtós elég széles.
Addig 3x tévedtem még vele autópályára, de nem kellet szégyenkezni. 56kwos a jószág. Annyi erő van a motorban, hogy emelkedőknél nem kell kullogom, sem a kapaszkodósávba menni..
Meglepően nagy a csomagtere! Egy kanapé döntött ülésekkel simán belefért, igaz a csomagtartót ki kellet kötni, de ez meglepő volt.
//----------------------
2006.06.16
//----------------------
Nos most, hogy "mindennel" készen lettünk, nagyon megy! 1,3 de eddig csak akkor hagyott cserben, amikor egy rossz gyújtás kábel miatt csak 3henger ment. Ekkor lomha volt..
Élvezet vezetni a gépet! A kormányt sem kell izomból tekerni (ez leginkább az új guminak köszönhető) Rendesen tarja az utat is ha odalépek, akkor kap most már 4ben iis több erő érezhető még 50es tempónál is. Igaz kis príma, nem feltétlen "kezdő" kocsi.
Hibalista
- Zöldkártyához, kellet:
- - katalizátor 23e (utángyártott)
- - lambda szonda 11e (1 szálas, utángyártott)
-
- Motorolaj csere is volt 4,5e
- 2006.05 hóban
- Dayton D110 2db első kerék 7500*2
- Gumiharang csere, bal első: 2000e
- Fútómű állítás 3e
-
- Gyújtás kábel 8e
- Gyertyák 1250/db
-
- 2006.06 hóban
- 135000kmnél
- {Vezérműszíj csere
- Csapágyak cseréje
- Főtengely-Vezérműtengely szimering csere}19,6e
- Szelepfedél tömítés
- Szelephézag állítás
- Összesen 25e a munkadíjjal.
Ide hordtam szervizbe
Egy barátomhoz és még én magam is csinálgattam.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 235000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
