A japán megbízhatóság (ismét)
Szöveges ítélet
Németországban vásároltam,és ismét nem csalódtam az onnan behozott autóban.Sokat húztam vele nagy utánfutót főleg külföldön,de sosem hagyott cserben és még sárban is símán húztam vele a futót,hála az állandó összkerékhajtásnak.Igaz hogy finoman kellett nyomni a gázt ilyenkor,mert tempósabb haladásnál a 12 l-t is megette.De szólóban 8-9 l-el elment.Nagy hóban is kitűnően ment.A menetteljesítménye is elég jó volt,de a váltó áttétele viszonylag rövid ,140 km/ó a kényelmes utazósebesség.Megy jobban is,de a fogyasztás ilyenkor eléggé megugrik.Rendkívül megbízható volt,ezért is mertem havonta több ezer km-re (utánfutóval) is elmenni vele.Egy idő után a féltengelyek néha kopogtak,mert kiszakadt a gumiharang és későn vettem észre,és a motorhőfok érzékelő jeladó romlott még el,emiatt melegben csak 2.-ra indult.De ezen kívül semmi hiba.
Eladás oka:kicsi beltér(sokszor aludtam benne),
nagy utánfutót nehezen bírta(100 felett),
8-12 l benzin fogyasztás.
Hibalista
- első féltengelyek
- hőérzékelő jeladó
Ide hordtam szervizbe
saját magam
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 190000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Campo 4WD 2,5 TD | Következő autója? | Mitsubishi Pajero 2,5 TD |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
