A Holdig, és vissza...
Szöveges ítélet
Az autót 2000-ben vettük Veszprémben,a Toyota Autóháznál.
Igazából muszájból kellett megvenni,mert elég sokat utazunk,és az előző autónk (Toyota Tercel 4WD) totalcaros lett. Édesapámnak dolgozik ott ismerőse,és ő ajánlotta az autót. Megnéztük,és egyből beleszerettünk. Apám is meg én is 4x4 függők vagyunk,és miután kipróbáltuk,nem volt kérdés a megvétele. Nagy sebességnél kanyargós úton (Veszprém-Zirc) olyan,mintha sínen húznák,télen meg amúgy sincs ellenfele. A Toyotás megbízhatóság nem kamu,mert a vízhűtőn,és a generátoron (mindegyik gyári volt,tehát már kiszolgálta az idejét) kívül,még semmit sem kért. Benzinből viszont annál többet. Apámnál 9et,nálam 10et eszik,bár nincs kímélve. A gyorsulása 0-100 9,5s,ami szerintem elég jó egy ekkora autótól. Eddig még 1.6os autó nem gyalázott meg,kivéve egy honda civic (VTi),de akkor is megdícsérte a Hondás. A kilóméteróra 322000 km-nél megszomorodott,de azóta már eltelt csaknem egy év,úgyhogy kb. 340000-nél járhat. Ha ki van takarítva,meg le van mosva azt a 8 évet nyugodtan letagadhatná. Vannak nála szebb autók,de azokat megnézném 340000-el az órájukban! A lényeg. Ez az autó nálunk fog kimúlni,és ha úgy muzsikál mint eddig akkor ez olyan 340000 km múlva talán bekövetkezik:)
Hibalista
- Vízhűtő-30000HUF
- Generátor-24000HUF
- Kasztni-60000HUF
Ide hordtam szervizbe
Bényi László,Veszprém.
Elég jók a tapasztalataim,csak egy kicsit ráérős. De ez annak is betudható,hogy elég sokan csináltatják vele az autójukat,és mindig be van táblázva.
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 220000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 120000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Tercel 4WD | Következő autója? | Subaru Impreza |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
