A-B-be Örökké
Szöveges ítélet
Nagyon megbízható ,örökélet? darab.
Miután megvettem ,nagyon lusta volt de egy el?töltésbeállítás és néhány olajcsere-motortisztító után megjavult.
Akár 150-el is nyugodtan lehet vele folyamatosan haladni és el?zéseknél sem kell imádkozni.
Nagyon csendes ,alapjáraton alig hallani ,hogy jár a motor ,rezonancia szinte nem érzékelhet?.
Minden olyan ami hasonló korú német autókban már rég "szól" ebben még tökéletes pl. kuplungszerkezet ,kerékcsapágyak váltó ,szelepek stb. ja és nem maradt még a kezemben sem semmi (lsd. Opelek)
Talán egyetlen negatívuma a kényelem ,ami leginkább az alacsony üléspozícióból és a háttámla deréktartásának hiányából ered.
Csomagtere hatalmas és nagyon jól variálható.
Nagyon tetszett ,hogy mikor már majdnem teljesen elkopott az els? fékbetét egy darab kimondottan e célra hajlított acéllemezrész beleér a féktárcsába és nyikorgásával figyelmeztet a csere esedékességére. Semmi elektronika ,csak nyikorgás :)
A futóm? nagyon stabil ,köszönhet? hátul a független kerékfelfüggesztésnek ami még a mostani autókban sem általános.
szubjektív vélemény: nem kell félteni ,hogy ellopják ,nem állítgatnak a rend?rök ,nem költöm minden pénzem a hiteltörlesztésre és nem kapok infarktust ha belemegyek egy kátyuba...
Mégis bármikor-bárhová elvisz ,olcsón és nem hagy ott az út szélén
Hibalista
- 2 hátsó lengéscsillapító halott ,de ez kópó alkatrésznek számít.
- Gumialkatrészek és az ezekb?l ered? hibák ,gömbfejek ,kormánygömbfejek stb.
- Rohad de csak ott ahol látszik hogy sérült volt.
- Nem lehet vele úgymond "megjelenni" csak a hozzáért?k veszik autószámba.
Ide hordtam szervizbe
Magam szervizelem.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 165000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Audi B4 | Következő autója? | Toyota |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
