Röhej, a Toyota szégyene
Szöveges ítélet
Használtan vettem, mert a külseje letagadhatatlan. Belül is szép minden, igaz kényelmetlen, de ez azért nem zavart mert sportautó ugyebár. Viszont az anyósülésből egy kicsit élesebb kanyarnál nagyon könnyen ki lehet csúszni, az oldaltartás nem elég jó.
Na nézzük a nagy japán technikát, a műszaki tartalmat. NAGY NULLA.
Jó, dobfék sportautón, röhejes, dehát ez van, ettől még lehetne nagyon jó autó.
140-150 lóerő... végülis újszerű kasztni, és a régi sport-GTIk is akörül forogtak, tehát ez is még lehetne jó. De nem az. Bőven 10fölött vagyok százon... ennél egy 1.4es golf(75Le), egy alap corsa, még tán az aygo is gyorsabb!!! Borzasztó.
Kormányzás, futómű rendben van, azt jól megcsinálták, szépen suhan. Inkább szépen gurul.
Ha valaki mindenképpen celicát akar, akkor vagy erősebb motorral (ha van), vagy jó drága tunninggal vegye. Mert így egy pénzkidobás volt részemről. Vagy egy 350Z-t, de inkább egy TT-t próbálok ki ezután. Azokba legalább van erő, nem csak kinézet.
Hibalista
- Műszerfal, és 4 elektronikai hiba. (mind a 4 megbénította az autót.
Ide hordtam szervizbe
A magyar márkaszervizek tragédiák, úgyhogy maszekhoz hordom, amikor elromlik. A maszekok jók, de ez nem a toyota érdeme.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 70000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 37000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Integra | Következő autója? | Audi TT |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.3/10) |
