lehet fikázni, de attól még jó
Szöveges ítélet
27 éves vagyok 7éve van jogsim és ez a 12dik autóm, 2-dik celicám, második T23-asom. Az első egy piros automata volt, nem tetszett benne a dobfék és a 4 sebességes autómata váltó. A jelenelegi fekete 6 sebességes kézi, ideális városban, fogyasztása 8,2 liter/100km, városon kívűl sem eszik kevesebbet. Teljesen elégedd vagyok a német sz@r után (dízel - bmw 525 aut. - 12liter/100km). Megbízható, én bevizsgáltattam megérte azt a plusz 40eft-ot, mert nem egy törött összeeszkábált vagy külföldről behozottat vettem, megérte a felárat. Szeretnék felhívni a figyelmet az olyan emberkéknek, akik hülyeséget hordanak össze: ez az autó nem sportautó, maximum sportos kinézetű, hülyeség ezen csodálkozni, mert a 90-es években és előtte is gyártottak ehhez hasonló autókat: pl Nissan 200sx, mazda mx-3, mx-6, ford probe. A sport autó valahol 250Le fölött kezdődik, pl egy 350Z, vagy a régi 300ZX, toyota supra stb. Az elb@szott németekről ne is beszéljük... az egyik úr emlegetia TT-t, üljél bele barátom, azt 180-nál a tűzoltók kaparnak össze, de majmond nyugodtan a 4 karikás trágyát, van benne erő (mellesleg na az a pláza cica verda), de, hogy nem stabil az tuti. Ami az értéktartást illeti, tartja az értékét kőkeményen 2 évvel ezelőtt a piros celicámat kevesebbért vettem mint ezt pedig évjáratra ugyanaz, mivel ritka egzotikum eladni nem könnyű, kevés a megkímált példány, de emiatt a kor nem játszik az értékállóságban. Mindig van olyan ember,aki gyorsan meg akar válni tőle és inkább a piaci ár alá megy. Egy Calibra na az hugyér-szarér adják. Ja és annak, aki lámpától - lámpáig akar gyorsulni annak is gratulálok - ha már gyorsulni akarsz autópálya M5 nincs még telepített mérő, ott az olajkályhások szívnak: audi A3 200 körül elektronika letilt, füstöl mint a szemét, mazda mx6 230cal még megy - pápá. Ami a méretet illeti, 195 cm vagyok, de én elférek benne, kényelmes az ülés tart a kanyarokban. Olcsó hatású műanyagok vannak benne, de jó az összeszerelésu minősége nem kopog-zörög. Kompromisszum autó, ebben a legtökéletesebb: méretéhez képest fürge (természetesebben vannak fürgébbek is), de városban jól használható (meglepően jól bírja a magyar utakat), nem zabál ki, szerpentinen kimondottan élvezetes vezetni. Lehet kritizálni 2010-ben de ez 2000 előtti konstrukció. Az összes autóm küzül a japánokkal (mitsubishi, mazda, toyota) volt a legkevesebb baj, az összes német (bmw, mercedes). igazi pénznyelő.
Hibalista
- Lambda szonda mindkettő - 2 szonda 40eft (egyik 22eft a másik 18 eft) - azóta semmi, de valahol ez is kopó alkatrész
Ide hordtam szervizbe
márkaszervíz tény és való, hogy drága, én oda csak az autó megvásárlása előtt vittem, állapotfelmérésré és motorkompresszió mérésre, egyébként ismerős szervízes, aki gyors pontos.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 130000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | bmw 525 | Következő autója? | csak japán toyota/mazda/nissan |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |
