Kis Jakuza harcos - egy igazi sportató
Szöveges ítélet
Kedves olvasó!
Nem kell mindent elhinni amit írnak a kalocsaiak. Én áldom a japánokat, hogy sikerült nem egy olyan sportaautót csinálniuk ami jól néz ki és megbízható. Örülnék neki ha a kedves kalocsai Celica span tudna nekem még egy olyan autót mutatni mint ez, a Honda Integra Type-R -en kívül ami ilyen paraméterekkel rendelkezik. 1.8 -as gyári Yamaha motor (nem turbós), 194 LE és 8500 rpm is tudja tartani motorkárosodás nélkül. Azzal nem értenék egyett, hogy egy semmirekellő sportautó. Az nem elképzelhetetlen, hogy egy chippes autó legyorsulja (amire szerintem nem nagyon van példa, mert engem is redszeresen betalálnak az ilyen verebek, de a végén mindig az arcukra fagy a mosoly) , mert az anyukájáig szét van tuningolva a motor, de az a baj vele, hogy az nem gyári és nem lesz hosszú a motor élettartama, plusz egy idő után már rendszeres vendég a szervizekben, eszi az olajat és amig mögötte vagyok folyamatosan okádja az olajat hátúlról. Undorító!!!!
Kérdem én: Ez normális? Ilyen alapon a gyorsulási versenyeken is legyorsulja a Corvettet a kispolák amelyikbe példáúl 2 túrbos Hajabusa motor van. Emelek kalapom az ilyen szakemberek elött, de sajnos nem gyári!!!!!!!!!!!
Kedves kalocsai span az még nem jutott eszedbe, hogy azért röhögtek ki mert nem tudod vezetni az autót.....? Azt ne mondjad nekem, hogy 4 személlyel egy dízeles chippes kocsi legyorsúl? ...az + 250 kiló minimum.... ... számolj már kicsit légyszives.
Ha meg megvetted a 3 éveset 6 millióért csak gratulálni tudok. Tudom javasolni, hogy nézz körbe az interneten. Én 3.5 milláért vettem az enyém a németeknél és semmi baja nincsen. Nem lehet, hogy egy olasz agyonhajszolt gépet vettél 6 millióért, vagy nem az amerikai változatot vetted meg véletlen???????
Nem szoktam vele sétakocsikázni, ... mindig a maximumot igyekszem hozom ki belőle. Érdemes még a lóerő súly arányt is figyelembe venni, mert szerintem ez számít a legtöbbet.
Elnézést kérek azoktól akiket esetleg megbántottam ezzel a cikkel, de gondolkodjunk már egy kicsit reálisan emberek. ;) :)
Hibalista
- Olajcsere, olajszűrő, pollenszűrő, 1 csapágycsere a generátorszíjnál, ablaktörlőlapátcsere. Most kell majd fékbetéteket cserélnem.
Ide hordtam szervizbe
Saját szerelőhöz hordom, mert nem bízok meg a márkaszervizekben. Itt mindent látok és nem sumákolnak el mondjuk egy olajcserét vagy akármi mást.
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
-
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 64000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | - | Következő autója? | Csak japán, lehetőleg majd az új Celica 2009 után |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
